Akademia Marketingu

Jesteśmy praktykami marketingu i dzielimy się z Tobą swoją wiedzą.
raport obsługa klienta w interencie
17
sty

Raport „Obsługa klienta w internecie” już do pobrania!

Obsługa klienta w internecie to wiodący temat zeszłorocznej edycji Akademii Marketingu w Krakowie. Redakcja Social Press wraz z agencją ContentHouse (partnerem merytorycznym) opracowali raport, który doskonale podsumowuje zagadnienia w zakresie technologii w customer care.

Dotarcie do świadomości klienta w erze social media wymaga od marek dostosowania się do zmieniających się zwyczajów konsumenckich. Jak się okazuje, dla wielu odbiorców to szanowanie ich czasu jest czynnikiem dobrej obsługi klienta (wg badania Deloitte wskazuje tak już 73% badanych), a jak wiemy, media społecznościowe i internet dają nam szansę na odpowiadanie na ich potrzeby nawet przez całą dobę. Dobra komunikacja z klientem oferuje nam z kolei wiele innych korzyści – klienci są w stanie przeznaczyć więcej na dobra lub usługi marek, które dbają o kontakt w sieci (wg. American Express 58% klientów jest skłonnych wydać więcej na produkty/usługi marek zapewniających doskonałą obsługę klienta), my mamy więcej możliwości na budowanie z nim trwałej, sprawiającej, że do nas wróci relacji, a w sytuacjach kryzysowych możemy go uspokoić i pokazać mu, że jest dla nas ważny. Niski poziom obsługi to straty nie tylko wizerunkowe, ale i finansowe. Dlatego też konieczne jest dbanie o sposób, w jaki kontaktujemy się z klientami w sieci i branie pod uwagę najnowszych trendów, które na tym polu obowiązują.

raport obsługa klienta w interencie

W najnowszym raporcie SocialPress „Obsługa klienta w internecie” sprawdza, jakie elementy są kluczowe dla dobrej obsługi klienta oraz jaką rolę odgrywają dla niej automatyzacja marketingu i chatboty. Odpowiada także na pytania o to, jak poprawić obsługę klienta i sprzedaż dzięki Real Time Marketingowi i monitoringowi marki w sieci, czy jak Big Data może pomóc konsumentom oraz jak my sami możemy sobie pomóc.

Kliknij tutaj, aby pobrać cały raport całkowicie za darmo! 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn