TAŃSZE BILETY NA KONFERENCJĘ JESZCZE TYLKO:

8Dni
8Godzin
44Minut
18Sekund

Wypełnij formularz

Dane uczestników

Zgłoszenie dla:

Wybierz swój bilet

  • W cenie biletu masz możliwość umówienia konsultacji strategicznych, dotyczących działań content marketingowych dla Twojej firmy. Specjaliści ContentHouse, którzy na co dzień prowadzą kampanie dla znanych marek, porozmawiają o potrzebach biznesowych oraz komunikacyjnych Twojej firmy. Doradzą Ci najlepsze rozwiązania strategiczne, jakie pozwolą je skutecznie realizować. Przed konsultacją zostaniesz poproszony o informacje, które obszary komunikacji chcesz diagnozować: tworzenie treści, budowa i rozwój mediów firmowych, kampanie docierające do Twojego klienta, influencer marketing, działania PR czy social media. Konsultacje mogą odbyć się w biurze ContentHouse przy ul. Podole 60 w Krakowie lub za pośrednictwem telefonu bądź Skype. Konsultacje trwają około 120 minut i są do zrealizowania w ciągu 60 dni od daty konferencji. W celu umówienia terminu, skontaktuj się z nami za pośrednictwem adresu [email protected] najpóźniej w ciągu 14 dni od zakończenia konferencji.

Dane zamawiającego

Wybierz rodzaj płatności

Do zapłaty łącznie: zł netto + VAT

Zgody formalne

DLACZEGO WARTO BYĆ NA AKADEMII MARKETINGU?

Obsługa klienta w internecie to temat, o którym wciąż za mało powiedziano w kontekście komunikacji. Dlatego drugie spotkanie w ramach Akademii Marketingu w całości poświęcone jest temu jak sprawić, by Twój dział obsługi klienta był najlepszy w całej sieci.

Poznasz ważnych branżowych ekspertów z różnych firm, którzy z obsługą klienta mają do czynienia na co dzień. Przekażą Ci nie tylko wiedzę, ale również podzielą się swoim doświadczeniem.

Poznasz aktualne możliwości związane z customer care m.in. w social media i e-commerce.  Zapoznasz się z przykładami rozwiązań stosowanych w działach obsługi klienta w firmach działających w Polsce i na świecie. 

Pośpiesz się!

Do rozpoczęcia konferencji pozostało tylko
46Dni
17Godzin
45Minut
18Sekund