SPRZEDAŻ BILETÓW ZAKOŃCZONA

DLACZEGO WARTO BYĆ NA AKADEMII MARKETINGU?

Obsługa klienta w internecie to temat, o którym wciąż za mało powiedziano w kontekście komunikacji. Dlatego drugie spotkanie w ramach Akademii Marketingu w całości poświęcone jest temu jak sprawić, by Twój dział obsługi klienta był najlepszy w całej sieci.

Poznasz ważnych branżowych ekspertów z różnych firm, którzy z obsługą klienta mają do czynienia na co dzień. Przekażą Ci nie tylko wiedzę, ale również podzielą się swoim doświadczeniem.

Poznasz aktualne możliwości związane z customer care m.in. w social media i e-commerce.  Zapoznasz się z przykładami rozwiązań stosowanych w działach obsługi klienta w firmach działających w Polsce i na świecie. 

Pośpiesz się!

Do rozpoczęcia konferencji pozostało tylko

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.