Marta Sułkiewicz Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
17 maja 2018
13:40 - 14:20

Facebook, Youtube, VOD i telewizja sprowadzone do wspólnego mianownika. eQ GRP – czyli jak porównywać jakość kontaktu z reklamą

Jak porównać siłę spotu wyświetlanego w polu widzenia przez 3 sekundy na smartfonie do 30 sekundowego kontaktu z reklamą w telewizji?

Potrzeba porównania reklamy telewizyjnej do szeroko rozumianego digitalu istnieje na rynku od wielu lat. Dynamiczny rozwój wideo online i przenoszenie budżetów z telewizji do Internetu pogłębiło tę potrzebę. Jednocześnie zmiana sposobu konsumpcji mediów, rozwój serwisów społecznościowych i różnorodności formatów reklamowych skomplikowała zadanie sprowadzenia reklamy w telewizji i w online’ie do wspólnego mianownika.

Jak na siłę reklamy wpływają inne reklamy wyświetlane w polu widzenia? Podczas wystąpienia pokażę jak nowa metryka – eQ GRP (ekwiwalent jakościowy GRP) – pozwala porównać siłę kampanii w różnych mediach.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jakie czynniki wpływają na jakość i efektywność kontaktu człowieka z reklamą oraz jak je ze sobą porównywać
  • jakie są standardy mierzenia skuteczności reklamy video w TV oraz w digitalu
  • jak porównywać ze sobą kampanie reklamowe wyemitowane w telewizji, na playerach internetowych, w mediach społecznościowych, na portalach, w przeglądarkach i w aplikacjach.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn