Facebook, Youtube, VOD i telewizja sprowadzone do wspólnego mianownika. eQ GRP – czyli jak porównywać jakość kontaktu z reklamą
Jak porównać siłę spotu wyświetlanego w polu widzenia przez 3 sekundy na smartfonie do 30 sekundowego kontaktu z reklamą w telewizji?
Potrzeba porównania reklamy telewizyjnej do szeroko rozumianego digitalu istnieje na rynku od wielu lat. Dynamiczny rozwój wideo online i przenoszenie budżetów z telewizji do Internetu pogłębiło tę potrzebę. Jednocześnie zmiana sposobu konsumpcji mediów, rozwój serwisów społecznościowych i różnorodności formatów reklamowych skomplikowała zadanie sprowadzenia reklamy w telewizji i w online’ie do wspólnego mianownika.
Jak na siłę reklamy wpływają inne reklamy wyświetlane w polu widzenia? Podczas wystąpienia pokażę jak nowa metryka – eQ GRP (ekwiwalent jakościowy GRP) – pozwala porównać siłę kampanii w różnych mediach.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- jakie czynniki wpływają na jakość i efektywność kontaktu człowieka z reklamą oraz jak je ze sobą porównywać
- jakie są standardy mierzenia skuteczności reklamy video w TV oraz w digitalu
- jak porównywać ze sobą kampanie reklamowe wyemitowane w telewizji, na playerach internetowych, w mediach społecznościowych, na portalach, w przeglądarkach i w aplikacjach.