Przesmyław Stryna Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
17 maja 2018
11:30 - 12:10

Rozszerzona rzeczywistość to już rzeczywistość marketingowa. Co musisz wiedzieć, żeby ją zacząć skutecznie wykorzystywać?

Nawet jeśli nie myślałeś jeszcze o wykorzystaniu Virual Reality i Augmented Reality w swojej strategii marketingowej, warto przyjrzeć się jakie możliwości dają te technologie.

Mimo że, technologie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości wciąż są dla wielu odbiorców rynkową nowością, to rozwijają się w bardzo szybkim tempie. Już niebawem VR i AR mogą zmienić oblicze reklamy i stać się dostępną technologią, otaczającą użytkownika z każdej strony.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czym jest wirtualna i rozszerzona rzeczywistość?
  • które branże najczęściej wykorzystują VR/AR?
  • czy VR/AR to przyszłość marketingu?
  • jakie firmy wykorzystują już VR/AR w działaniach marketingowych?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn