Jakub Marczyński Akademia Marketingu social media to nowa telewizja 2
17 maja 2018
11:30 - 12:10

Kontrolowany efekt kuli śnieżnej w user-generated content. Jak 30 tysięcy osób nakręca do zaangażowania miliony Polaków w SZLACHETNEJ PACZCE

Na podstawie kilkunastu lat doświadczeń SZLACHETNEJ PACZKI zaprezentujemy niepublikowane dotąd case’y, statystyki i rekomendacje dotyczące kampanii user-generated content.

Ponad 17 lat doświadczenia na rynku.
Współpraca z większością mediów i redakcji w Polsce.
Zarządzanie contentem (push-pull) tworzonym przez dziesiątki tysięcy osób.
Angażowanie czołowych gwiazd, sportowców i liderów opinii.
Inicjowanie i utrzymywanie wysokiej motywacji wolontariuszy i darczyńców, nie tylko do pomocy, ale też do tworzenia wartościowych treści oraz dzielenia się nimi w mediach społecznościowych.

Z prelekcji dowiesz się m.in. 

  • jak inicjować i podtrzymywać motywację do zaangażowania,
  • jak tworzyć wzorcowy content, który staje się inspiracją dla innych w służbie Twojej marki,
  • jakie narzędzia w social mediach wykorzystywać do zarażania ludzi Twoją ideą,
  • jak możesz osiągać najlepsze efekty dzięki synergii działań w mediach tradycyjnych i w social mediach,
  • jak wykorzystywać nowe funkcje Facebooka do osiągania celów finansowych.

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn