Adrian Martinez

Adrian Martinez

Założyciel Honey Digital
linkedin-icon

BIO

Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Od niedawna rozwija własną markę szkoleniowo-doradczą Honey Digital. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku oraz strategii obecności marki online. Prowadzi również dla klientów działania online/digital. Wśród firm, z którymi współpracuje znajdują się głównie małe i średnie firmy takie jak: Kitchen Aid, ISTV, infoShare, VR Warsaw, Beksa czy e-point.

Swoje doświadczenie zawodowe budował, pracując w kilku agencjach digitalowych oraz rozwijając sprzedaż międzynarodową w startupie FastTony.es, jako Global Sales Leader. Założyciel firmy szkoleniowej Honey Digital.

Prywatnie lubi angażować się w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera i angażuje się między innymi w projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.

Temat wystąpienia: Video Marketing i jego rola w komunikacji i promocji kierowanej do klienta biznesowego. Czyli jak wykorzystać najnowsze możliwości Facebooka komunikacji z klientem biznesowym i pozyskiwania leadów sprzedażowych B2B

Treści video, a w szczególności kreatywny i przemyślany live streaming może być skutecznym sposobem na drodze pozyskiwania klientów, w firmach sprzedających produkty i usługi do biznesu. Zależy to, od precyzyjnego zdefiniowania i przemyślenia etapów ścieżki decyzyjnej klienta biznesowego i odpowiednim wykorzystaniu w niej treści video i live video. Podczas szkolenia postaram się przybliżyć Ci rolę treści video w strategię komunikacji i reklamy do B2B.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Jak wygląda przykładowa mapa podróży klienta biznesowego i czym różni się ona od klientów b2c?
  • Jakie rodzaje treści video możemy tworzyć i wykorzystać do komunikacji z biznesem (przykłady)?
  • Jak można wykorzystać live streaming do komunikacji i pozyskiwania kontaktów biznesowych?
  • Narzędzia do tworzenia treści video i live streaming, czyli o możliwościach i ograniczeniach.

 

Adrian Martinez wystąpił podczas drugiej edycji Akademii Marketingu: Obsługa klienta w internecie. Zobacz inspirujący wywiad z Site Manager Warsaw w infoShare Academy na temat układania procesu działań reklamowych od budowania świadomości i docierania do klienta za pomocą Facebooka.

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta