Adrian Martinez

Adrian Martinez

Site Manager Warsaw infoShare Academy
linkedin-icon

BIO

Przez lata związany z branżą marketingową, w ostatnim okresie ze start-upem FastTony.es, w którym zajmował stanowisko Global Sales Leader. Odpowiadał za zarządzanie sprzedażą międzynarodową produktu i stały kontakt z klientami. Prowadził liczne szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych ze skupieniem na Facebooku oraz LinkedIn. Swoje doświadczenie rozwijał pracując w agencjach digitalowych, gdzie odpowiadał za rozwój działań agencji oraz kontakt z klientami korporacyjnymi. Przez ten czas wyspecjalizował się w komunikacji marek w Social Media oraz skutecznych metodach reklamowych. Zapalony szkoleniowiec, nie rozstaje się ze swoim smartfonem 🙂

Prywatnie, zaangażowany pasjonat licznych akcji charytatywnych i dobroczynnych. Aktywnie wspiera między innymi, projekt Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.

Temat wystąpienia: Strategiczne podejście do kampanii sprzedażowych na Facebooku. Jak ułożyć proces działań reklamowych od budowania świadomości i docierania do klienta, po obsługę i kampanie sprzedażowe do obecnych klientów?

  • co to jest Digital Customer Journey i jakie jest znaczenie Facebook Ads w jej kontekście.
  • jak dopasować cele reklamowe do poszczególnych etapów ścieżki zakupowej i obsługi obecnych klientów.
  • jak tworzyć i wykorzystywać zaawansowane metody targetowania i remarketingu: Custom Audience, Lookalike Audience, Remarketing Audience.
  • jak dobierać odpowiednie kreacje i copy w zależności od placementu reklamowego na Facebooku.
  • jak wykorzystywać kampanie na Facebooku do zwiększania sprzedaży do obecnych klientów (upselling).
  • w jaki sposób Facebook Ads mogą ułatwić obecnym klientom kontakt z firmą i budować ich długoterminową lojalność.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Adrian Martinez