Agnieszka Chabrzyk Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja

Agnieszka Chabrzyk

Country Director Poland Business Factory & ROI Hunter/Facebook Marketing Partner
linkedin-icon

BIO

Senior Digital & Marketing Executive, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE. Wcześniej spędziła 11 lat w firmach telekomunikacji oraz 5,5 roku w branży finansowej, odpowiadając za marketing oraz digital w Polsce oraz w regionie CEE. Prywatnie podróżuje, odkrywa świat i ludzi.

Obecnie zarządza polskim oddziałem agencji online – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo – Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera.

Temat wystąpienia: Content video na Facebooku i Instagramie – jak budować komunikację content marketingową w social media w oparciu o produkcje filmowe

Na pewno doskonale wiesz, że ilość obejrzeń video na Facebooku i Instagramie rośnie w ogromnym tempie a dobry content to podstawa do tego, aby zatrzymać uwagę Twojej grupy docelowej i wpłynąć na znajomość Twojej marki, oferty oraz generowanie wzrostu sprzedaży. Co to jednak znaczy ‘dobry content’ i jak go stworzyć?

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • dlaczego video i jaki content video sprawdza się najlepiej na 2 kluczowych platformach: czyli na FB & IG,
  • jak tworzyć content i o czym pamiętać mając budżety na produkcję filmowa,
  • jak sobie poradzić kiedy nie mamy dużych budżetów,
  • jakie są najbardziej impactowe formaty i o czym pamiętać podczas ich tworzenia,
  • zobaczysz przykłady kreacji i case studies.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta