BIO
Z branżą SEM związany od 7 lat, gdzie swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej jak i podczas pracy nad wewnętrznymi projektami. Współzałożyciel i od 3 lat prezes zarządu w agencji Semanticad. Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics z doświadczeniem szkoleniowym. Wielki fan i zwolennik wszelkich działań performance marketingowych, w szczególności marketingu afiliacyjnego. Redaktor naczelny portalu affmarketing.pl.
Temat wystąpienia: Jaką rolę pełni SEO dla video contentu, a video content dla SEO?
YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, dlatego warto dowiedzieć się jak optymalizować swoje video pod kątem jej algorytmu. Zbuduj przewagę już na starcie i zwiększ zasięg swojego video również o wyszukiwarkę Google. Pokażę Ci, jak optymalnie wykorzystać swoje video do budowania zasięgu organicznego.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- Jak zoptymalizować video pod kątem wyszukiwarki YouTube;
- Jak poprawić widoczność swoich filmów w wyszukiwarce Google;
- W jaki sposób wykorzystać video do poprawy widoczności własnej strony internetowej;