Albert Czajkowski Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Albert Czajkowski

CEO Semanticad
linkedin-icon

BIO

Z branżą SEM związany od 7 lat, gdzie swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej jak i podczas pracy nad wewnętrznymi projektami. Współzałożyciel i od 3 lat prezes zarządu w agencji Semanticad. Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics z doświadczeniem szkoleniowym. Wielki fan i zwolennik wszelkich działań performance marketingowych, w szczególności marketingu afiliacyjnego. Redaktor naczelny portalu affmarketing.pl.

Temat wystąpienia: Jaką rolę pełni SEO dla video contentu, a video content dla SEO?

YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie, dlatego warto dowiedzieć się jak optymalizować swoje video pod kątem jej algorytmu. Zbuduj przewagę już na starcie i zwiększ zasięg swojego video również o wyszukiwarkę Google. Pokażę Ci, jak optymalnie wykorzystać swoje video do budowania zasięgu organicznego.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Jak zoptymalizować video pod kątem wyszukiwarki YouTube;
  • Jak poprawić widoczność swoich filmów w wyszukiwarce Google;
  • W jaki sposób wykorzystać video do poprawy widoczności własnej strony internetowej;
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta