Aleksander Pruziński Deloitte Digita

Aleksander Pruziński

Manager Salesforce.com Deloitte Digital
linkedin-icon

BIO

Manager w Deloitte Digital z dużym doświadczeniem w międzynarodowych wdrożeniach rozwiązań obsługi klienta Salesforce Service Cloud w organizacjach skupionych na Customer Experience. Zbudował od podstaw dział obsługi klienta w największym wydawnictwie uniwersyteckim na świecie, pracował dla klientów w branży FinTech, gdzie usprawniał procesy sprzedażowe w działach obsługi klienta, obecnie przeprowadza zmianę podejścia do procesów obsługi klienta i wspiera agilową transformację organizacji IT w globalnej firmie energetycznej. Autor na blogu: http://blog.deloitte.pl/salesforce.

Temat prezentacji: Service is the new sales

Żyjemy w świecie transformacji. Organizacje coraz lepiej przystosowują się do zmiany przyzwyczajeń klientów, do wymagań jakie stawiają przed nimi nowe technologie oraz do tempa tych zmian. Podczas prelekcji poznamy praktyczne rozwiązania z zakresu obsługi klienta w różnych organizacjach oraz opowiemy o tym jak zmiana technologii wpływa na zmianę organizacji.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Aleksander Pruziński

Service is the new sales

10:30 - 11:00
Blok: Analiza

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn