Aleksandra Adamczyk

Aleksandra Jakubek

Customer Relationship Manager FreshMail

BIO

Customer Relationship Manager. Z FreshMailem związana od 2012 roku. Najpierw wspierała użytkowników w Biurze Obsługi Klienta. Obecnie zajmuje się analizą ich potrzeb i zachowań oraz tworzeniem strategii lead nurturingowych.

Temat wystąpienia: Jak personalizacja maili może pomóc w budowaniu stałych relacji z klientami?

  • Dlaczego personalizacja jest niezbędnym elementem działań email marketingowych?
  • Jakich danych potrzebujemy, aby odpowiednio personalizować komunikację z klientami i gdzie ich szukać?
  • Jak dopasować treści do profilów naszych odbiorców?

Z wykładu dowiesz się m. in. :

  • jak tworzyć profile odbiorców na podstawie danych, które o nich posiadasz?
  • jak wykorzystać dane transakcyjne w komunikacji email marketingowej?
  • jak personalizować maile nie tylko “po imieniu”?

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Aleksandra Jakubek