Red Lipstick Monster Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Ewa Grzelakowska-Kostoglu

YouTuberka Red Lipstick Monster
youtube-icon instagram-icon

BIO

Ewa Grzelakowska-Kostoglu jest twórczynią marki Red Lipstick Monster, którą zaczęła prowadzić już w 2012 roku i którą przez te wszystkie lata rozwinęła do obecnego poziomu. Jest prawdziwą businesswoman, która przekształciła pasję w pełnoetatową pracę, dzięki czemu stoi na czele swojej, obecnie już kilkuosobowej, firmy, a przy tym prowadzi równolegle kilka własnych projektów nie tylko w sferze social mediów.

Jest uznawana za topową influencerkę branży beauty w Polsce. Jej kanały social media śledzą w sumie ponad 3 miliony fanów, przy czym na samym kanale YouTubie zgromadziło się ich na ten moment 1.1 miliona, dzięki czemu została pierwszą w Polsce kobietą-„milionerką” tej platformy. Więcej, niż milion odbiorców, obserwuje ją również na Instagramie.

Swoją wiedzą dzieli się także w bestsellerowych książkach, a za każdy sprzedany egzemplarz jej najnowszego dzieła, Tajników Paznokci, fundowany jest jeden obiad dla potrzebujących w ramach PAH „Pajacyk”. Nie boi się bawić makijażem, tworzyć coś z niczego, obalać mitów, testować i rozpracowywać każdy kosmetyk, który wpadnie w jej ręce.

Temat wystąpienia: Influencer marketing oczami influencera. Co marka powinna wiedzieć, zanim zacznie prowadzić działania promocyjne na kanałach influencera?

Influencerzy to bardzo modne ostatnimi laty słowo, ale co się za nim kryje? Coraz więcej mówi się o dużej (i wciąż rosnącej) popularności video w internecie, szczególnie na platformie YouTube, ale influencer marketing to coś więcej, niż tylko tworzenie treści w sieci. Influencerzy to bardzo rozpoznawalne marki osobiste, szczególnie wśród młodszych osób. Jak więc wykorzystać ich potencjał, by współpraca przebiegała pomyślnie, ale również miała świetne efekty?

Podczas panelu dowiesz się m.in.:

  • Czym należy kierować się przy wyborze influencera do kampanii?
  • Jak powinna wyglądać profesjonalna współpraca między marką a influencerem?
  • Co marka powinna wiedzieć, zanim zacznie prowadzić działania promocyjne na kanałach influencera?
  • Jak wyglądają profesjonalne współprace, których efektem są udane kampanie?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn