Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

Managing Director ContentHouse
facebook-icon twitter-icon linkedin-icon

BIO

Pomysłodawca i współorganizator „Akademii Marketingu”

Prezes zarządu w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MOBILECLICK.pl oraz MARKETINGLINK.pl – internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie. Współtworzy również pierwszy polski portal o sprzedaży – BiznesMusiSprzedawać.pl.

W branży reklamowej działa od 12 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec), X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.

Temat wystąpienia: Akademia Smaku Bosch: media własne marki w strategii obsługi klienta online

Szczegóły wystąpienia wkrótce! 

 

KUP BILET NA KONFERENCJĘ

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Grzegorz Miłkowski