Jarosław Królewski Synerise Akademia Marketingu

Jarosław Królewski

CEO Synerise
linkedin-icon

BIO

CEO Synerise S.A, spółki która po dwóch latach istnienia uzyskała wycenę ponad 50 mln złotych. Od 2009 roku pracownik naukowy w AGH w Krakowie. Prowadził wykłady na kilku uczelniach w Polsce i za granicą (m.in Lizbona, Berlin, Turyn).

Z wykształcenia inżynier ze specjalizacją w technologiach mobilnych oraz absolwent wyższych studiów socjologicznych. Pomysłodawca oraz współautor bestsellerowej książki E-marketing (PWN). Od 2006 r. związany z branżą internetową. Pomysłodawca i współtwórca programu studiów z marketingu internetowego (320 absolwentów z międzynarodowymi dyplomami), social mediów, studiów magisterskich z E-Gospodarki (1 mln zł nagrody) i stacjonarnych Social Informatics na AGH. Uczestnik wielu konferencji krajowych i międzynarodowych (np. IDC Predictions 2017).

Tytuł wystąpienia: AI Driven Customer Service – Utopia or Reality?

  • przedstawienie możliwości współczesnych inteligentnych systemów do wsparcia klientów
  • perspektywy rozwoju obsługi klienta w kontekście AI
  • przyszłość obsługi klienta

Wykorzystanie inteligentnych systemów do wsparcia obsługi klientów pozwala w widoczny sposób usprawnić komunikacje z odbiorcami, skrócić czas i precyzyjność odpowiedzi, a w konsekwencji przenieść obsługę klienta na wyższy poziom.

Z prelekcji dowiesz się: 

  • jak podejść w firmie do zautomatyzowanych procesów obsługi klienta?
  • jak nasi koledzy zza oceanu radzą sobie z automatyzacją obsługi klienta?
  • jak na konkretnych przykładach wykorzystywana jest obecnie AI w Customer Service?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Jarosław Królewski

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn