kamil_jodełko orange polska akademia marketingu

Kamil Jodełko

Kierownik Projektu Innowacje Digital
Orange Polska
linkedin-icon

BIO

Od dwóch lat związany z Orange Polska, gdzie w departamencie Innowacji Digital odpowiada za projekty związane m.in. z AI, proaktywną asystą online, marketing automation i współpracę ze startupami. Wcześniej z powodzeniem rozwijał własne przedsiębiorstwo, które zajmowało się dystrybucją książek elektronicznych (ebooków) w księgarniach internetowych (Amazon, iBookstore, Empik.com, Legimi.com).

 

Temat wystąpienia: Praktyczne podejście do wykorzystania chatbotów na Facebook Messenger

W 2016 roku Orange Polska jako pierwszy telekom w Europie środkowo-wschodniej udostępnił chatbota na Facebook Messenger. Obecnie kanał ten wykorzystywany jest zarówno do sprzedaży usług, jak i obsługi Klientów. Dzięki licznym integracjom m. in z Google Maps oraz Contact Center posiada on obecnie cały zestaw funkcjonalności, który czyni z niego pełnoprawną aplikację mobilną zaszytą w ekosystemie Facebook.

  • strategia digital marki Orange na rok 2020.
  • prezentacja chatbotów marek Orange i nju mobile.
  • sprzedaż i obsługa w kanałach automatycznych.
  • chat w dedykowanej aplikacji vs. Chat w Messengerze.

Z prelekcji dowiesz się:

  • do czego realnie możemy wykorzystywać chatboty?
  • jak nie zirytować Klienta w Social Media?
  • międzynarodowe doświadczenia marki Orange w komunikacji z Klientem poprzez chat.

 

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Kamil Jodełko

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn