Karolina Kosno_akademia markeitngu

Karolina Kosno

PR Manager Coffeedesk
linkedin-icon twitter-icon

BIO

PR Manager Coffeedesk, trzymająca pieczę nad działem marketingu. Odpowiedzialna za niebanalną komunikację, efektywne social media, emocjonujące eventy, kontakty z ważnymi ludźmi oraz realizację nierealnych pomysłów. W pracy znana z perfekcjonizmu z podłożem prokrastynacji, tendencji do ignorowania dedlajnów i z bycia Rudą. Potrafi zrobić równie dobrze skuteczną kampanię reklamową, jak i mistrzowskie espresso. Doświadczenie zdobywała przez 27 lat życia, 6 lat studiów na zupełnie niezwiązane tematy, 3 miesiące stażu w najlepszej agencji social media i 3 lata pracy w Coffeedesk – bo to tu nauczyła się wszystkiego o marketingu. Ponadto koordynator ds. komunikacji Speciality Coffee Association Poland, współorganizator Mistrzostw Polski Baristów, trener i wsparcie polskiej kawowej reprezentacji. 

Temat wystąpienia: Supreme Service, czyli jak przekraczać oczekiwania klientów (także za pomocą kotów)

Obsługa klienta może być efektywnym punktem realnie wpływającym na retencję klientów, jednak samo spełnianie ich oczekiwań obecnie nie wystarcza, potrzebny jest „Supreme Service”. Dowiecie się między innymi: kto ma wpływ na ostateczne wrażenie klienta, jak wywołać efekt „wow” nie przekraczając granicy dobrego smaku oraz czy to wszystko w ogóle się opłaca.

Z prelekcji dowiesz się:

  • Czego oczekuje klient sklepu internetowego?
  • Jak prosto wywołać efekt WOW i go nie zepsuć?
  • Co zyskuje marka na wyjątkowej obsłudze klienta?

 

 

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Karolina Kosno

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn