Krzysztof Marzec

Dyrektor Zarządzający DevaGroup
linkedin-icon

BIO

Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i wydawnictw z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Kieruje DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Temat wystąpienia: Narzędzia Google oraz SEO a obsługa i relacje z klientami

Opowiem jak ważne jest to jak Twoi klienci widzą Cię w Google i jaki ma to wpływ na Twoje wyniki. Nie zabraknie podpowiedzi jak analizować swoją branże oraz zachowania klientów aby najlepiej odpowiadać na pytania i intencje stojące za danym wyszukiwanym hasłem w Google. W prezentacji pojawią się również podpowiedzi jak wykorzystać narzędzia Google do lepszej obsługi klienta, m.in.: lepiej poznając jego potrzeby.

  • jakie słowa kluczowe należy regularnie monitorować dbając o swoją markę
  • co właściwie użytkownik powinien znaleźć na naszej stronie i z czego to wynika
  • przykłady, triki i konkretne pomysły ulepszeń
  • SEO+content marketing jako narzędzie budowania eksperckiego wizerunku marki

Krzysztof Marzec wystąpił podczas pierwszej edycji Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie. Zobacz wywiad na temat automatyzacji w reklamie Google – „Zanim AI zniszczy ludzkość, przejmie rynek reklamy. Przyszłość automatyzacji, Big Data oraz AI w reklamie Google”

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Krzysztof Marzec