Łukasz Kosuniak

CEO Businessmarketer
linkedin-icon twitter-icon

BIO

Obecnie Head of Client Marketing w IMAGINATION. Wcześniej przez 4 lata pełnił funkcję Enterprise Marketing Managera w Samsung Electronics Polska, poprzednio zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. W 2016 został laureatem nagrody Effie w kategorii B2B. Autor tekstów o Marketingu Cyfrowym, Nowych technologiach (VR, IoT, Mobile) oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Ekspert w zakresie marketingu B2B, autor serii „#ABC Marketingu B2B”. Prowadzi bloga businessmarketer.pl.

Temat wystąpienia: Customer Success  – najważniejszy cel aktywnej obsługi klienta

  • Jak łączyć indywidualne podejście z narzędziami automatyzacji i cyfryzacji obsługi klienta aby wspólnie pracować na jego sukces?
  • Nowe produkty – nowe modele biznesowe i nowa rola obsługi klienta
  • Dlaczego obecnie sprzedaż nie gwarantuje sukcesu?
  • Jak stosować cyfrowe narzędzia komunikacji i analizy danych w obsłudze klienta?
  • Przykłady udanego i nieudanego stosowania cyfrowych narzędzi w obsłudze klienta

Z prezentacji dowiesz się, dlaczego sprzedaż jest pierwszym krokiem a nie ostatecznym celem w budowaniu zyskownego modelu biznesowego. Omówimy rosnącą rolę obsługi klienta nastawionej aktywnie na jego sukces a nie rozwiązywanie problemów. Dowiesz się też jak stosować nowoczesne narzędzia cyfrowej komunikacji i obsługi klienta i jednocześnie zapewnić indywidualne podejście.

 

Łukasz Kosuniak wystąpił podczas pierwszej edycji Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie. Zobacz wywiad na temat  automatyzacji w B2B – „Data driven marketing w B2B. Jak algorytmy automatyzacji tworzą nowe źródła przychodów?”

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Łukasz Kosuniak

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn