maciej swoboda Netizens

Maciej Swoboda

Business Development Director Netizens
linkedin-icon

BIO

Absolwent filologii angielskiej. Z Netizens Digital Innovation House związany od 2005 roku, obecnie Business Development Director. Reprezentuje firmę podczas kongresów, targów i innych wydarzeń technologicznych. Jako prelegent wystąpił m.in. na Internet Beta w Rzeszowie z tematem „Plexi, druk, wiertarka i mały młotek, czyli jak zdobyć milionową publikę online”, Live & Digital, Mediolan – „Trends & Technologies in live communication projects”, Kongres Online Marketing – „Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego?”, czy ostatnio Forum IAB 2017 – „Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?”.

Temat wystąpienia: I know what you did last summer: wyrafinowany kontakt z klientem dzięki nowym technologiom

Nowe technologie budują nowe relacje z klientami. Maciek w swojej prezentacji udowodni, że technologiczny marketing jest sexy oraz daje klientom realną wartość. Inteligentne maszyny vendingowe, beacony działające w oparciu o physical web, bezobsługowe sklepy, czy instrukcje obsługi online. To wszystko już teraz gwarantuje nam spersonalizowany przekaz.

Z prelekcji dowiesz się:

  • jak technologia może wpłynąć zarówno na wizerunek klienta, jak i dać mu realne korzyści w biznesie
  • jak nowe technologie pozwalają uzbroić obsługę klienta w narzędzia mocno kojarzone z onlinem
  • dlaczego maszyny vendingowe pomogą Ci zbudować relację z klientami oraz pracownikami
  • jak wykorzystać technologię w proximity marketingu
  • jak dynamicznie profilować ofertę w oparciu o aktywności klienta w punktach sprzedaży
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Maciej Swoboda