maciej swoboda Netizens

Maciej Swoboda

Business Development Director Netizens
linkedin-icon

BIO

Absolwent filologii angielskiej. Z Netizens Digital Innovation House związany od 2005 roku, obecnie Business Development Director. Reprezentuje firmę podczas kongresów, targów i innych wydarzeń technologicznych. Jako prelegent wystąpił m.in. na Internet Beta w Rzeszowie z tematem „Plexi, druk, wiertarka i mały młotek, czyli jak zdobyć milionową publikę online”, Live & Digital, Mediolan – „Trends & Technologies in live communication projects”, Kongres Online Marketing – „Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego?”, czy ostatnio Forum IAB 2017 – „Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?”.

Maciej Swoboda wystąpił podczas drugiej edycji Akademii Marketingu: Obsługa klienta w internecie – zobacz relację

Temat wystąpienia: Jedenasta muza spotkała się z dwunastą… Technologia lubi to! 

Ten związek na naszych oczach przeżywa wzloty i upadki, ale dziś telewizja i social media są już na siebie skazane. Jedenasta muza, czyli telewizja, wygodnie rozsiadła się w świecie muzy dwunastej – internecie. Kreatywna technologia też polubiła tę symbiozę, bo zagwarantowała jej dotarcie do szerokiej publiczności, która uciekła sprzed telewizora do online’u. Maszyny vendingowa, beacony i kinect już nie raz zagrały główne role w viralu. Wybrane case study pokażą, że mocny content technologiczny zawsze przekłada się na zasięg w social media.

Z prelekcji dowiesz się:

  • w jaki sposób technologia wpływa na zasięg postów w mediach społecznościowych
  • jak technologie budują nowe relacje z klientami w social media
  • jak wykorzystać viral do pozyskania nowego klienta
  • jak wykorzystać technologię w płatnych kampaniach w mediach społecznościowych
  • jak zbudować ofertę w oparciu o aktywności i kampanie klienta w social media.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta