Maciek Myśliwiec

Maciek Myśliwiec

Specjalista w zakresie komunikacji i social media Social Sky
linkedin-icon twitter-icon

BIO

Specjalista w zakresie komunikacji i social media. Na co dzień pracuje w Biurze Prasowym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, gdzie obsługuje media społecznościowe Uczelni.

Właściciel firmy Social Sky, która wspomaga podmioty w zakresie komunikacji zewnętrznej. Były Head of Marketing w XTRF Management Systems. Socjolog i medioznawca, w latach 2009-2016 związany z Wydziałem Humanistycznym AGH. Wykładowca na studiach podyplomowych „Social Media & Content Marketing” i „Sales and Negotiation Management”, gdzie prowadzi zajęcia z Komunikacji w Mediach Społecznościowych i Metod analizy grupy docelowej. Prowadzi szkolenia dla firm oraz organizacji pozarządowych z zakresu tworzenia strategii komunikacyjnych i budowania społeczności. Praktyk NGO, członek zarządu Stowarzyszenia WZMACNIACZ.org. Prywatnie mąż swojej Żony, ojciec trójki kotów i fotograf nieba.

Temat wystąpienia: Budowanie relacji i zaangażowania, jako podstawa tworzenia społeczności wokół marki. Czyli o tym jak online i offline razem budują dobry content dla marki, produktu czy idei.

W swoim wystąpieniu Maciek skupi się nie tylko relacjach i zaangażowaniu, tak potrzebnych do budowania pozycji marki w społeczności, ale także na efekcie jakie niosą one poza siecią i jak wzajemnie oddziałują na siebie w komunikacji sieciowej i pozasieciowej.  W swojej prezentacji pokaże jaki wpływ na społeczność klientów, zarówno lokalnych, jak i globalnych ma dobrze prowadzona komunikacja marketingowa. Będziemy w tym kontekście rozmawiać nie tylko o lokalizacji językowej i kulturowej, ale także trendach społecznych i pozyskiwaniu treści dla komunikacji z grupy docelowej. Skupimy się nie tylko na ‘zwykłym’ marketingu, ale także wykorzystaniu społeczności i mechanizmów nią kierującymi do tworzenia wartości dodanej.

Z prezentacji słuchacze dowiedzą się m.in.:

  • dlaczego warto dbać o społeczność
  • jakie mechanizmy tworzą społeczności wokół marki/produktu/idei
  • jak dobrze wykorzystać trendy społeczne
  • jak dobrze współpracować ze społecznością zarówno online jak i offline
  • jak dobrze wykorzystać relacje z NGO w komunikacji marki
  • jak dobrze lokalizować treści dla określonej społeczności

KUP BILET NA KONFERENCJĘ

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Maciek Myśliwiec

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn