BIO
Odpowiedzialna za budowanie marki globalnej Brand24. Współpracując z najlepszymi ekspertami z całego świata zwiększa znajomość i zaufanie do marki. Organizator Czwartków Social Media we Wrocławiu – wydarzenia zrzeszającego ekspertów i adeptów w branży marketingu i komunikacji. Prowadzi zajęcia za zakresu komunikacji i analityki w Wyższej Szkole Handlowej, Dolnośląskiej Szkole Wyższej oraz Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Jedna z twórczyń projektu skierowanego do Content Managerów – Content Espresso odbywającego się cyklicznie w Warszawie. Quora Top Writer 2017. Prowadzi bloga tractormania.pl oraz magdaurbaniak.com.
Temat wystąpienia: Dlaczego influencer marketing miażdży tradycyjne reklamy?
Influencer marketing jest obecnie najbardziej obiecującym i najszybciej rozwijającym się sposobem dotarcia do klientów. Według analiz, ROI z każdego wydanego dolara wynosi od 6 do dolarów. Poprawnie prowadzone relacje z influencerami oraz profesjonalnie skrojona kampania nie tylko wzmocni pozycję Twojej marki, ale przysporzy klientów.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- Co to znaczy influencer marketing w 2018?
- Kim jest influencer i jak go znaleźć?
- Czy wszystkie firmy powinny korzystać z influencer marketingu?
- Jak przygotować kampanię która będzie skuteczna?
- Jakie parametry brać pod uwagę podczas mierzenia skuteczności kampanii?
- Jak podsumować kampanię i wyciągnąć właściwe wnioski?