Marta Byrska

Ethnography Unit Manager Kantar Millward Brown

BIO

Etnografka, absolwentka Etnologii i Antropologii Kulturowej UW. Od wielu lat związana z Kantar Millward Brown (Millward Brown / SMG KRC), gdzie kieruje zespołem realizującym badania etnograficzne i semiotyczne. Specjalizuje się w badaniach z młodzieżą. Autorka licznych analiz etnograficznych i semiotycznych na temat stylów życia Polaków.

Temat wystąpienia:

Tytuł wystąpienia: Znaczenie video dla pokolenia Z. W jaki sposób Zetki konsumują treści video

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób Zetki konsumują treści video?
  • Na ile sposób konsumpcji i nawigacja po treści różni się względem Millenialsów (Y) i X-ów.
  • Czy pokolenie Z jest otwarte na reklamę i jakie formy komunikacji marki są najlepiej odbierane przez to pokolenie?
  • Jakie jest znaczenie twórcy (influencera) dla tej generacji?
  • Konsumpcja video mobile vs desktop – ile czasu generacja Z spędza na oglądaniu treści video?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn