Mikołaj Winkiel Brand24

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist Brand24
linkedin-icon

BIO

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Temat wystąpienia: Buduj relacje z klientami za pomocą monitoringu

  • Obsługa klienta za pomocą monitoringu – jak to robić aby było dobrze?
  • Monitoring w służbie sprzedaży – znajdź klienta, daj mu wartość, a sam do Ciebie wróci
  • Przykłady obsługi w mediach społecznościowych – case study

Z wystąpienia dowiesz się: 

Pokażę jak „robić dobrze” klientom w mediach społecznościowych, jak z nimi rozmawiać aby to właśnie Was uznali za swój pierwszy wybór w przypadku decyzji zakupowej. Zobaczycie że Wasi klienci są wszędzie, a monitoring pomaga ich znaleźć dokładnie tam gdzie spędzają czas i dyskutują. Monitoring pomaga również w znalezieniu potencjalnych liderów opinii – osób które wesprą Wasz marketing, a z czasem mogą nawet wyręczać Was w rozmowach z klientami!

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Mikołaj Winkiel

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn