BIO
Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards.
Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych.Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.
Temat wystąpienia: Jak wykorzystać video w email marketingu?
Video w mailu to nie jest najbardziej oczywiste połączenie zarówno z punktu widzenia marketera jak i odbiorcy. Podczas mojej prelekcji zobaczysz jak sprytnie wykorzystać swój content video do wspierania działań email marketingowych tak aby efekty przerosły Twoje największe oczekiwania.
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- jak wykorzystać video do akcji lead generation
- jak wykorzystać content video w kampaniach lead nurturing
- jak wysyłać maila zawierające animację oraz treści video tak abyś był pewien, że mail będzie dobrze wyglądał na różnych skrzynkach odbiorców.