Piotr Kaczor akademia marketingu

Piotr Kaczor

IT&UX Manager INSIGNIA
linkedin-icon

BIO

IT manager w Insignia, pasjonat product experience i user experience; uwielbia wyciągać wnioski z danych, badać, mierzyć, analizować; kocha budować pozytywne ścieżki i emocje w użytkownikach oraz przekładać je na wymierne zyski klientów.

Temat wystąpienia: Client Experience w komunikacji z klientem na przykładzie kilku memów

Obecnie na rynku konsumencki działają trzy generacje: X, Y i Z. Różnią się nie tylko na poziomie robienia zakupów, ale i kontaktu z marką. W zależności od wieku szukają różnych dróg dotarcia w to samo miejsce – centrum obsługi klienta. Różne kanały to najczęściej różne narzędzia. W tej prelekcji postaram się odpowiedzieć na pytanie, jak je połączyć dla lepszego UX u klienta, szczególnie tego rozgoryczonego produktem.

  • dlaczego podział na online i offline już nie istnieje?
  • social media to nadal nie jest obsługa klienta
  • automatyzacja obsługi klienta… po zakupie? Dlaczego warto.

Z prelekcji dowiesz się:

  • w jaki sposób klienci korzystają z narzędzi kontaktu z marką w zależności od wieku?
  • jak powinien wyglądać idealny świat obsługi klienta?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Piotr Kaczor

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn