Tomasz Michalik Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Tomasz Michalik

Chief Innovation Officer Insignia
linkedin-icon

BIO

Chief Innovation Officer w Insignia. Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt, z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, arbiter w strukturze Rady Etyki Reklamy, prelegent, juror w konkursach branżowych, inwestor. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na działaniach digital 360 st. (Faworyt Klientów w najnowszym raporcie „Media & Marketing Polska”). Współzałożyciel ContentHouse, pierwszego w Polsce produktu content-marketingowego, spakietowanego i skierowanego do sektora MŚP. Współzałożyciel popularnych w sieci magazynów SocialPress oraz Biznes Musi Sprzedawać.
Na co dzień kreatywny przedsiębiorca, poszukiwacz biznesowych wyzwań, zarażający energią niepoprawny optymista, zaangażowany ojciec, zapalony kitesurfer.

 

Temat wystąpienia: Social media – technologia czy zwykły kanał?  

Ostatnie lata to potężny rozkwit tzw. „Social Mediów”. Przywykliśmy nazywać nimi kilka popularnych kanałów takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn. Gdzie zaczynają się Social Media, a gdzie kończą? Czy Social Media to technologia czy zwykły kanał?
Granice będzimy wyznaczać na ciekawych przykładach kampanii takich marek jak Dekoral, Bosch, Siemens, Snickers i innych równie ciekawych.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • Zrozumiesz,gdzie się zaczynają, a gdzie kończą social media.
  • Poznasz skuteczne rozwiązania w różnych kanałach social media.
  • Dowiesz się, czy istnieje social poza strukturami gigantów internetowych?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta