BIO
Chief Innovation Officer w Insignia. Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt, z 20-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, arbiter w strukturze Rady Etyki Reklamy, prelegent, juror w konkursach branżowych, inwestor. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej Insignia, skupionej na działaniach digital 360 st. (Faworyt Klientów w najnowszym raporcie „Media & Marketing Polska”). Współzałożyciel ContentHouse, pierwszego w Polsce produktu content-marketingowego, spakietowanego i skierowanego do sektora MŚP. Współzałożyciel popularnych w sieci magazynów SocialPress oraz Biznes Musi Sprzedawać.
Na co dzień kreatywny przedsiębiorca, poszukiwacz biznesowych wyzwań, zarażający energią niepoprawny optymista, zaangażowany ojciec, zapalony kitesurfer.
Temat wystąpienia: Social media – technologia czy zwykły kanał?
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- Zrozumiesz,gdzie się zaczynają, a gdzie kończą social media.
- Poznasz skuteczne rozwiązania w różnych kanałach social media.
- Dowiesz się, czy istnieje social poza strukturami gigantów internetowych?