Tomasz Michalik akademia marketingu

Tomasz Michalik

Chief Innovation Officer Insignia
linkedin-icon

BIO

Pasjonat nowoczesnej komunikacji zorientowanej na efekt. Leader z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, prelegent, juror w konkursach branżowych. Założyciel utytułowanej na polskim rynku agencji interaktywnej INSIGNIA, skupionej na działaniach digital 360’. Założyciel Content House, pierwszego w Polsce produktu content marketingowego, spakietowanego i dedykowanego dla sektora MŚP. Twórca platformy Motiveo, zautomatyzowanego systemu motywacji handlowców działającego w modelu SaaS. Współzałożyciel popularnych w sieci magazynów „SocialPress“ oraz „Biznes Musi Sprzedawać“. Budował strategie i prowadził działania marketingowe dla wielu znanych marek. Na co dzień kreatywny przedsiębiorca, poszukiwacz biznesowych wyzwań, zarażający energią niepoprawny optymista, zaangażowany ojciec, zapalony kitesurfer.

Tomasz Michalik poprowadzi panel dyskusyjny: Jak kokietować klienta nie patrząc mu w oczy? Rola nowych technologii w obsłudze klienta.

Żyjemy w ciekawych czasach, w których zmiany następują niezwykle szybko. Zmieniają się nasi konsumenci i partnerzy. Codziennie pojawiają się nowe technologie, przez co zmienia się nasze otoczenie biznesowe i nasza codzienność. Aby być konkurencyjnym nie możemy za każdym razem pozwolić sobie na bezpośredni kontakt z klientem. Tu pojawia się bardzo aktualne dziś pytanie: Jak kokietować klienta, nie patrząc mu w oczy?

Uczestnicy panelu: Michał Laskowski (Orange Polska), Hanna Stajuda (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), Magdalena Czaja (San Markos), Zbigniew Woźnowski (Reality Games). ks. Jacek Stryczek (Stowarzyszenie WIOSNA)

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Tomasz Michalik

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn