tomasz wesołowski akademia marketingu kraków prelegent sztuczna inteligencja

Tomasz Wesołowski

CEO 2040.io
linkedin-icon

BIO

W branży internetowej działa od 2000 roku, m.in. jako założyciel i dyrektor zarządzający Empathy Internet Software House, a następnie członek zarządu w Grupie Unity (odpowiedzialny za pion marketingu i komunikacji oraz HR). Obecnie jako CEO firmy 2040.io zaangażowany jest w projekt budowy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward.

Aktywnie działa na rzecz rozwoju branży. Współtworzył społeczność profesjonalistów będąc w latach 2007-2009 Członkiem Zarządu spółki PROFEO powstałej z inicjatywy Grupy Pracuj. Jest pomysłodawcą cyklu barcampów technologicznych Techcamp, współtwórcą Klubu Dyrektorów Ecommerce skupiającego ponad 200 kluczowych osób z branży e-commerce w Polsce oraz twórcą Akademii Empathy, realizującej cykl branżowych wydarzeń edukacyjnych. Interesuje się zagadnieniami user experience oraz wpływem rozwoju sztucznej inteligencji na nasze codzienne życie.

Temat wystąpienia: Jak usprawnić procesy obsługi klienta z wykorzystaniem sztucznej inteligencji?

  • Obecny stan rozwoju sztucznej inteligencji (A.I.)
  • Przykłady zastosowania w procesach obsługi klienta
  • Wyzwania i bariery w rozwoju A.I.

Co słuchacz dowie się z prelekcji?

Odpowiemy na pytanie, czy jesteśmy już gotowi na zastosowanie A.I.? Opowiem, o tym jak zautomatyzowaliśmy procesy obsługi u jednego z naszych Klientów (case study). Spróbujemy znaleźć też odpowiedź, kiedy będziemy mogli w całości zlecić obsługę klienta inteligentnym maszynom?

Tomasz Wesołowski wystąpił podczas pierwszej edycji Akademii Marketingu: Sztuczna inteligencja w biznesie. Zobacz wywiad na temat roli chatbotów – „Jak internetowe boty pomogą nam pomóc dotrzeć do klientów?”

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Godzina prelekcji Tomasz Wesołowski

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn