22
sty
//
0 Komentarzy
/Wywiady z prelegentami już na YouTubie!
Tradycyjnie, dzielimy się z Wami wywiadami, które udzielili nam podczas konferencji nasi prelegenci. Już teraz wszystkie rozmowy dostępne są na naszym kanale YouTube, jak i na stronie w zakładce Video!
Rozmowy na temat chatbotów, wykorzystaniu storytellingu w client service czy klasycznej obsłudze klienta w internecie w social media przeprowadziliśmy w ekspertami z Polski. Możecie wysłuchać już teraz m.in.:
-
case study z wdrożenia chatbota w Messengerze Facebooka w Orange Polska z Kamilem Jodełko
-
nerwy i kłótnie, czy po prostu błaganie o uwagę? Jak reagować na skargi w social media zdradza Jan Zając, CEO&Founder Sotrender,
-
dlaczego wg Krzysztofa Marca z DevaGroup, SEO ma znaczenie w obsłudze klienta?
-
czym tak naprawdę jest historia i dlaczego powinieneś zrezygnować z nazwy „account manager”, tłumaczy Paweł Tkaczyk,
Wszystkie wywiady dostępne są na naszym kanale YouTube – link, oraz na stornie w zakładce Video – link!