Akademia Marketingu

Jesteśmy praktykami marketingu i dzielimy się z Tobą swoją wiedzą.
22
sty

Wywiady z prelegentami już na YouTubie!

Tradycyjnie, dzielimy się z Wami wywiadami, które udzielili nam podczas konferencji nasi prelegenci. Już teraz wszystkie rozmowy dostępne są na naszym kanale YouTube, jak i na stronie w zakładce Video!

Rozmowy na temat chatbotów, wykorzystaniu storytellingu w client service czy klasycznej obsłudze klienta w internecie w social media przeprowadziliśmy w ekspertami z Polski. Możecie wysłuchać już teraz m.in.:

  • case study z wdrożenia chatbota w Messengerze Facebooka w Orange Polska z Kamilem Jodełko

  • nerwy i kłótnie, czy po prostu błaganie o uwagę? Jak reagować na skargi w social media zdradza Jan Zając, CEO&Founder Sotrender,

  • dlaczego wg Krzysztofa Marca z DevaGroup, SEO ma znaczenie w obsłudze klienta?

  • czym tak naprawdę jest historia i dlaczego powinieneś zrezygnować z nazwy „account manager”, tłumaczy Paweł Tkaczyk,

Wszystkie wywiady dostępne są na naszym kanale YouTube – link, oraz na stornie w zakładce Video – link!

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn