Akademia Marketingu

Jesteśmy praktykami marketingu i dzielimy się z Tobą swoją wiedzą.
16
Kwi

Znamy dokładny program Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja

Agenda III edycji Akademii Marketingu zamknięta. Już za miesiąc 28 prelegentów podzieli się swoją wiedzą. Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie tego, czego możecie dowiedzieć się z tegorocznej edycji i dlaczego warto wybrać się do Krakowa.

16 i 17 maja 2018 r. w Krakowskim Parku Technologicznym odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu. Tym razem tematem przewodnim będzie video marketing. To pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media.

Organizatorzy zaprosili aż 28 prelegentów, którzy przeanalizują problem reklamy video od społecznych uwarunkowań dzisiejszych odbiorców, poprzez budżety kampanii, influencer marketing, technologię, aż po kreację.

Jak Twój odbiorca konsumuje treści video – insighty z badań nad widzami

Pierwszy dzień konferencji zacznie się z wysokiego C – od premiery badań Sotrender nad widzami i ich zachowaniami. Jan Zając przedstawi nam, co częściej wybiera współczesny odbiorca w poniedziałkowy wieczór – telewizję czy Facebooka?

Nad tym, jak na TV i reklamę reaguje pokolenie, które nie wyobraża sobie życia bez YouTube, czyli Z-etki, pochylą się Marta Bryska oraz Michał Zajdel z Kantar Millward Brown. Poznamy również różnicę w konsumpcji video contentu między pokoleniem Y a Z.

Social media to nowa telewizja i oni ci to udowodnią

Kolejne prelekcje skupiać będą się wokół budżetowania kampanii video w social media. Wśród prelegentów jest Agnieszka Chabrzyk, zarządzająca na co dzień agencją Business Factory, która jest jedynym, oficjalnym Facebook Marketing Partnerem na Region Europy Środkowo-Wschodniej. Czy Facebook może być alternatywą dla mediów masowych? Jak dostosować reklamę z TV do wymagań odbiorcy FB? To tylko niektóre pytania, na jakie uczestnicy uzyskają odpowiedź w czasie tego wystąpienia.

Ci, którzy chcą dowiedzieć się więcej o porównywaniu spotu reklamowego w telewizji do reklamy na YouTube, powinni wysłuchać prelekcji Marty Sułkiewicz (Gemius), która opowie o eQ-GRP – wskaźniku kontaktu z reklamą.

Marketerzy, którzy już rozważają kampanię w modelu programmatic nie mogą opuścić prezentacji Marty Kusowskiej oraz Dawida Dutkiewicza z Bluerank. Opowiedzą oni m.in. o możliwościach dotarcia, personalizacji oraz o tym, jak uruchomić kampanie video nawet przy niewielkich budżetach.

Stworzyć, zmierzyć, rozliczyć – o kampaniach video od A do Z

Czy można stworzyć viral i czy ma on scenariusz? Jak wzbudzić zaangażowanie i wykorzystać UGC? O tym usłyszymy od dyrektorów kreatywnych – Pauliny Imiołek-Szałda (John Pitcher) oraz Jakuba Marczyńskiego (Szlachetna Paczka). Od pomysłu do realizacji długa droga, ale skróci ją wiedza Grzegorza Borowieckiego (Wunderteam), który opowie m.in. o praktycznym aspekcie produkcji contentu video. Stąd krok do znalezienia odpowiedniego eksperta w firmie, którego trzeba przekonać do wystąpienia przed kamerą. Jak to skutecznie zrobić, zdradzi Kamil Kozieł – ekspert od wystąpień publicznych.

Video to nie tylko piękny obraz, ale również słowo. Czy językowi w filmach biznesowych musi być zawsze tak blisko do mowy rodem z korporacji? Jak wystrzegać się błędów językowych? Między innymi na te pytania odpowie Michał Grzebyk (ContentHouse).

Nie zapomnijmy też o aspektach prawnych w video. Takie kwestie, jak nagrania w miejscu publicznym czy zgoda na wykorzystanie wizerunku przybliży Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk (kancelaria MyLo).

Jaki model rozliczeniowy wybrać oraz jak powinna wyglądać współpraca na linii agencja-klient w video marketingu, opowiedzą specjaliści z Havas Media Group – Aleksandra Bujnowska oraz Mateusz Walkowiak.
Na koniec dnia liczą się liczby. Jak mierzyć konwersję oraz jakie metryki uwzględnić w analityce kampanii video? Z tymi zagadnieniami zmierzy się Mateusz Muryjas z Analityczny.

Generowanie leadów przy pomocy video

Nie zabraknie też tematów z lead generation. Artur Jabłoński opowie o tym, jak projektować kampanie video do social media, które generują leady i niewielkie koszty. Natomiast Adrian Martinez (infoShare Academy) w czasie swojej prelekcji poruszy kwestię komunikacji i wykorzystania video w B2B oraz narzędzi Facebooka, które ułatwią pozyskiwanie kontaktów do klientów.

A jeżeli leady, nie może zabraknąć słowa o SEO w kontekście video contentu. Albert Czajkowski (Semanticad) pokaże, jak optymalnie wykorzystać swoje video do budowania zasięgu organicznego.

Influencerzy jako istotny element video marketingu

Gdy 50% pokolenia Z nie wyobraża sobie życia bez YouTube, twórcy video okazują się najbardziej wpływowymi osobami na decyzje widzów. O współpracy na linii marka-agencja-influencer porozmawiamy z Red Lipstick Monster (ponad 1 mln subskrypcji na YouTube) oraz Magdą Urbaniak (Brand24). Czy współpraca z influencerem to tylko tworzenie contentu czy coś więcej? Prelegentki na pewno odpowiedzą na to i wiele innych pytań.

Nowe technologie w służbie video marketingu

Tradycyjnie już bardzo dużo miejsca podczas konferencji Akademii Marketingu poświęcone będzie możliwościom technologicznym. Czy social media to technologia czy zwykły kanał? Na przykładzie case studies Tomasz Michalik (INSIGNIA) przybliży nas do odpowiedzi na to trudne pytanie.

Co się stanie, gdy do social media i video dodamy sztuczną inteligencję? Jak zachowa się nasz mózg i czy czeka nas era video fake news? Hubert Tworkowski z Synerise opowie o mariażu AI i video. O kolejnym nietypowym połączeniu, czyli e-maila z video porozmawiamy z Pawłem Salą (FreshMail). Czy nasze skrzynki są już gotowe na filmy i jakie efekty może to przynieść w lead nurturingu?

Maciej Swoboda (Netiznes) przedstawi natomiast technologie, które wspierają zasięgi i budują relacje z klientami w social media oraz mogą wesprzeć płatne kampanie na Facebooku. Tuż za rogiem znajduje się rozszerzona rzeczywistość. Co trzeba wiedzieć, aby zacząć skutecznie wykorzystywać AR, opowie Przemysław Styrna (New Amsterdam).

Dla kogo jest konferencja?

Akademia Marketingu skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, brand managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów (media plannerzy / buyerzy), social media specjalistów, content designerów, strategów oraz właścicieli startupów i firm działających w branży e-commerce.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn