Akademia Marketingu

Jesteśmy praktykami marketingu i dzielimy się z Tobą swoją wiedzą.
30
kw.

Maciej Swoboda o wykorzystaniu technologii w kampaniach w social media

 

Jak kreatywnie wykorzystać technologię i przebić się ze swoim przekazem w mediach społecznościowych? Poznajcie trzy światowe kampanie, w których to właśnie technologia odegrała główną rolę.

 

Jeszcze kilka lat temu niemal każda kampania realizowana w mediach społecznościowych przyciągała uwagę klientów. Dziś coraz trudniej przebić się ze swoim przekazem, a specjaliści często stawiają na treści wideo, które potrafią budować zasięg. Dlatego social media zaczęły w pewnym stopniu pełnić rolę nowej telewizji, w której jednym z gwarantów dotarcia do szerokiej publiczności jest kreatywna technologia.

Każda epoka w historii miała swoje medium, a każde nowe osiągnięcie technologiczne zmieniało nie tylko sposób przekazu, ale również oczekiwania odbiorców. Dziś technologia wprowadziła nas w świat mediów społecznościowych. Social media stały się nowym miejscem spotkań dla milionów ludzi na całym świecie. Liczba użytkowników Facebooka jest dziś większa niż ludzka populacja 80 lat wstecz. Aż 88 procent firm i instytucji posiada swoje profile w mediach społecznościowych.

Chcesz poznać 3 przykłady firm, które kreatywnie wykorzystały technologię do wzmocnienia zasięgu kampanii w mediach społecznościowych.

Przeczytaj cały artykuł Macieja Swobody na łamach Social Press!

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn