SOCIAL MEDIA TO NOWA TELEWIZJA
16-17 MAJA
/
KRAKÓW
/
2 DNI
ZOBACZ POSUMOWANIE
Zdobądź certyfikat 

Akademii Marketingu
z komunikacji video

Poznaj ekspertów
akademia marketingu miejsce spotkań stół konferencja
Miejsce spotkań
branży technologicznej
Krakowski Park Technologiczny
Poznaj KPT

III edycja to:

160

uczestników z całej Polski zainteresowanych zagadnieniami z zakresu  video marketingu

30

ekspertów i praktyków gotowych podzielić się z Tobą wiedzą i doświadczeniem w video marketingu i social media

Social media to nowa telewizja

Czy Twoja marka nadal potrzebuje reklam w telewizji? Czy social media stały się już realną alternatywą dla masowego środka przekazu? Formaty filmowe w internecie przejmują rolę do tej pory zarezerwowaną dla telewizji – „krótkiej przerwy na reklamę”.

Jednak targetowanie i analiza dotarcia komunikatu jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż te oferowane w tradycyjnej telewizji. Dodatkowo, reklamy video w social media są dostępne dla każdego: dużej, średniej i małej firmy. Wygrywają ci, którym skutecznie uda się połączyć kreatywność z efektywnym wykorzystaniem formatów reklamowych.

Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja to pierwsza w Polsce konferencja poświęcona budżetowaniu i technologii video marketingu. 

Dla kogo jest to wydarzenie?

Dla każdego, kto chce skutecznie generować sprzedaż za pomocą social media i video. Dawkę wiedzy i inspiracji znajdą tu przede wszystkim: media plannerzy/buyerzy, social media specjaliści, content designerzy, stratedzy, specjaliści ds. PR, dyrektorzy marketingu, brand managerowie i właściciele z startupów, e-commerców, korporacji, agencji oraz dużych i średnich przedsiębiorstw.

O czym rozmawialiśmy?

III edycja konferencji Akademii Marketingu pokazała w jaki sposób social media stały się alternatywą reklamową dla telewizji. Zastanowiliśmy się, jak do tego doszło. Porozmawialiśmy o budżecie wydawanym na reklamę w TV oraz dowiedzieliśmy się jak efektywnie przenieść go do social media. Poznaliśmy tajniki mierzenia skuteczności video w social media. Dowiedzieliśmy się, jak angażować influencerów w formaty filmowe czy tworzyć skuteczny content video, który generuje leady. Czy SEO ma znaczenie w video oraz czy to już czas na rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość?

 

Na poprzednich edycjach wystąpili u nas m.in.:

Jan Zając

Founder, CEO Sotrender
michał laskowski_orange polska

Michał Laskowski

Dyrektor ds. Rozwoju Partnerstw Międzynarodowych Orange Polska
Jacek Stryczek-akademia marketingu

ks. Jacek Stryczek

Prezes Stowarzyszenia WIOSNA
Paweł Tkaczyk Akademia Marektingu

Paweł Tkaczyk

Ekspert od storytellingu MIDEA

ZOBACZ RELACJĘ Z LISTOPADOWEJ EDYCJI

Obsługa klienta w internecie. Technologia w customer care

III edycja konferencji już za nami!

AKADEMIA MARKETINGU OBJĘTA JEST AKREDYTACJĄ DIMAQ

Dlaczego Akademia Marketingu jest wyjątkowa?

Najnowsze trendy

Stawiamy na najważniejsze trendy, które w najbliższej przyszłości będą wpływać na kształt komunikacji marketingowej w Polsce i na świecie

Inne spojrzenie

Chcemy poszerzyć Twój sposób patrzenia na komunikację biznesową o znajomość najnowszych technologii i możliwości, jakie się za nimi kryją

Niezwykle miejsce

To pierwsza tego typu konferencja z branży marketingowej organizowana w południowej części Polski, gromadząca najlepszych krajowych ekspertów

Opinie naszych gości

Akademia Marketingu to unikatowe przedsięwzięcie na rynku konferencji branżowych. Tematyka prezentowana przez organizatorów łączy zagadnienia marketingu oraz nowych technologii, pokazując jak wykorzystywać taką synergię w sposób praktyczny, realnie wpływający na rozwój biznesu. Mogę śmiało powiedzieć, że ta konferencja prezentuje obecnie najwyższy poziom merytoryczny wśród wydarzeń marketingowych w Krakowie.

Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający - FreshMail
Paweł Sala FreshMail

Akademia Marketingu, konferencja edukująca na temat skutecznego z punktu widzenia biznesu łączenia technologii i marketingu, wypełnia niszę na rynku konferencji branżowych organizowanych w południowej Polsce. Unikatowe tematy, najlepsi eksperci, praktyczne rozwiązania realnych problemów biznesowych – tak w skrócie można scharakteryzować Akademię Marketingu.

Magdalena Czaja, CEO - San Markos
magda czaja

Poznaj naszych prelegentów

Lokalizacja

Krakowski Park Technologiczny

ul. Podole 60, 30-394 Kraków

Dowiedz się więcej

Organizator

Partnerzy strategiczni

  • sar_logo_akademia marketingu
  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Partnerzy

  • SMSAPI Akademia Marketingu social media to nowa telewizja_białe-01
  • Meeting Application Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

PATRONI MEDIALNI

  • logo_CrossWeb
  • PRoto.pl Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
  • Korpo-Voice-Akademia-Marketingu-Social-media-to-nowa-telewizja-
  • Brief.pl Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
  • Portal medialny Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
  • TV Lider Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
  • Czwartkowe social media Akademia Marketingu social media to nowa telewizja konferencja (1)
  • Tygrysy Biznesu Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
  • YT360 Akademia Marketingu social media to nowa telewizja-01
  • egospodarka.pl Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
  • Poradnik Przedsiębiorcy Akademia Marketnigu social media to nowa telewizja-01

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.