Jak zautomatyzować komunikację z klientem w 40 godzin
29 października 2020, 9:00
Dlaczego automatyzacja marketingu jest lepsza od ciastka? (od suchara także). Bo można mieć MA i cieszyć się z wyników dowożonych przez MA. Zapraszamy na spotkanie z doświadczonym piekarzem, który z niejednego pieca ciastka jadł, ale na szczęście zęby ma jeszcze całe. Mike Korba, bo o nim mowa, w czasie szkolenia poda nie jeden świetny przepis na wypieczone kampanie marketing automation.
Poziom zaawansowania
Od podstaw
Czas trwania
Trwa 5,5 godziny, w tym 30-minutowa przerwa
To e-szkolenie jest dla Ciebie, jeśli Twoim celem jest:
nauczenie się, jak poprawnie wdrożyć system marketing automation i zautomatyzowanie komunikacji z klientami
wysyłanie w pełni spersonalizowanych kampanii
tworzenie wielokanałowych kampanii marketingowych
wyeliminowanie powtarzalnych czynności
usprawnienie procesów wsparcia i obsługi klienta
automatyczny up-selling lub cross-seling
ratowanie porzuconych koszyków lub nieuzupełnionych formularzy
aktywowanie uśpionych klientów
Program e-szkolenia
9:00 -11:30 Część I
1.1. Wstęp do marketing automation
Czym jest marketing automation?
Jakie procesy można zautomatyzować w zakresie marketingu, sprzedaży i wsparcia klienta?
Jak poprawnie zaplanować wdrożenie systemu do automatyzacji marketingu?
1.2. Wdrożenie systemu marketing automation
Prezentacja systemu User.com (demo aplikacji)
Przegląd możliwości integracji danych i śledzenia (Google Tag Manager, Zapier, REST API)
Instalacja skryptu za pomocą GTM
Omówienie najczęstszych błędów popełnianych przy instalacji
Struktura danych na temat użytkowników i ich aktywności
Omówienie specyfiki różnych kanałów komunikacji i wiążących się z nimi kwestii technologicznych (dostarczalność, konfiguracja, integracje)
11:30 -12:00 Przerwa
12:00- 14:30 Część II
2.1. Narzędzia do komunikacji i kiedy ich
Kampanie e-mail
Czat i czatbot
Notyfikacje push (web push, mobile push)
SMS i call-center
Pop-upy
Powiadomienia wewnątrz aplikacji
Kampanie wielokanałowe
Personalizacja komunikacji
2.2. Przykłady automatyzacji komunikacji z klientem
Zastanawiasz się czy program e-szkolenia jest skierowane do Ciebie i odpowiada Twoim potrzebom? Zobacz nagranie live „Jak zautomatyzować komunikację internetową z klientem?”, przeprowadzonego przez Mike’a, i sprawdź, czy nadajecie na tych samych falach!