E-SZKOLENIE

Jak zautomatyzować komunikację z klientem w 40 godzin

29 października 2020, 9:00

Dlaczego automatyzacja marketingu jest lepsza od ciastka? (od suchara także). Bo można mieć MA i cieszyć się z wyników dowożonych przez MA. Zapraszamy na spotkanie z doświadczonym piekarzem, który z niejednego pieca ciastka jadł, ale na szczęście zęby ma jeszcze całe. Mike Korba, bo o nim mowa, w czasie szkolenia poda nie jeden świetny przepis na wypieczone kampanie marketing automation.

Poziom zaawansowania

Od podstaw

Czas trwania

Trwa 5,5 godziny, w tym 30-minutowa przerwa

To e-szkolenie jest dla Ciebie, jeśli Twoim celem jest:

nauczenie się, jak poprawnie wdrożyć system marketing automation i zautomatyzowanie komunikacji z klientami

wysyłanie w pełni spersonalizowanych kampanii

tworzenie wielokanałowych kampanii marketingowych

wyeliminowanie powtarzalnych czynności

usprawnienie procesów wsparcia i obsługi klienta

automatyczny up-selling lub cross-seling

ratowanie porzuconych koszyków lub nieuzupełnionych formularzy

aktywowanie uśpionych klientów

Program e-szkolenia

9:00 -11:30 Część I

1.1.  Wstęp do marketing automation

  • Czym jest marketing automation?

  • Jakie procesy można zautomatyzować w zakresie marketingu, sprzedaży i wsparcia klienta?

  • Jak poprawnie zaplanować wdrożenie systemu do automatyzacji marketingu?

1.2.  Wdrożenie systemu marketing automation

  • Prezentacja systemu User.com (demo aplikacji)

  • Przegląd możliwości integracji danych i śledzenia (Google Tag Manager, Zapier, REST API)

  • Instalacja skryptu za pomocą GTM

  • Omówienie najczęstszych błędów popełnianych przy instalacji

  • Struktura danych na temat użytkowników i ich aktywności

  • Omówienie specyfiki różnych kanałów komunikacji i wiążących się z nimi kwestii technologicznych (dostarczalność, konfiguracja, integracje)

11:30 -12:00 Przerwa

12:00- 14:30 Część II

2.1. Narzędzia do komunikacji i kiedy ich

  • Kampanie e-mail

  • Czat i czatbot

  • Notyfikacje push (web push, mobile push)

  • SMS i call-center

  • Pop-upy

  • Powiadomienia wewnątrz aplikacji

  • Kampanie wielokanałowe

  • Personalizacja komunikacji

2.2. Przykłady automatyzacji komunikacji z klientem

  • Autoresponder na czacie

  • Prosty czatbot wspierający obsługę klienta

  • Wielokanałowa kampania drip

  • Automatyczna kampania upsellingowa

  • Reaktywacja uśpionych klientów

Prowadzący

zdjęcie Mike Korba

Mike Korba

CCO User

Czy e-szkolenie jest dla Ciebie?

Zastanawiasz się czy program e-szkolenia jest skierowane do Ciebie i odpowiada Twoim potrzebom? Zobacz nagranie live „Jak zautomatyzować komunikację internetową z klientem?”, przeprowadzonego przez Mike’a, i sprawdź, czy nadajecie na tych samych falach!

 

Patroni wydarzenia

  • Izba Gospodarki Elektronicznej Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
  • logo_CrossWeb

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Justyna Szmidt
Events & Customer Education Specialist
Gabriela Wolak
Business Growth Manager
Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing

Masz pytania? Użyj poniższego formularza.

Podaj imię (wymagane)

Podaj e-mail (wymagane)

Twoja wiadomość