Bierzemy treści na warsztat
Kiedy każdy w Twojej branży ma bloga firmowego i gdy wszyscy budują osławiony „wizerunek eksperta”, a do tego piszą na podobne tematy, potrzebujesz strategii, która pomoże Ci się wyróżnić, utrzymać i nie zwariować. Dopracowana polityka redakcyjna i udokumentowana strategia content marketingowa pozwolą Ci działać metodycznie, mierzyć efekty i w zależności od nich weryfikować założenia. Skąd czerpać informacje o potrzebach użytkowników? Jak ułożyć plan publikacji, by treści dostarczały Ci konwertujących leadów? I dlaczego prowadzenie bloga czy serwisu branded contentowego warto traktować jak wydawanie czasopisma?
Na warsztatach dowiesz się:
- jak analizować zachowanie użytkowników w wyszukiwarce,
- jakie narzędzia wykorzystać przy planowaniu strategii contentowej,
- jak tworzyć listy słów kluczowych dopasowanych do Twojego contentu,
- jak wyznaczać strategię komunikacji i wskazywać jej cele biznesowe,
- jak budować politykę redakcyjną,
- jak tworzyć grupy docelowe i persony,
- jak znaleźć ważne dla nich tematy,
- jak briefować dziennikarzy i copywriterów,
- jak optymalizować treści i kontekst, w którym są umieszczone,
- i dlaczego warto prowadzić dokumentację strategii od samego początku.
Aby uczestnicy mogli w pełni skorzystać z warsztatu, powinni mieć podstawową wiedzę z zakresu content marketingu i SEO.