05 gru 2019
10:00 - 12:00

Bierzemy treści na warsztat

Kiedy każdy w Twojej branży ma bloga firmowego i gdy wszyscy budują osławiony „wizerunek eksperta”, a do tego piszą na podobne tematy, potrzebujesz strategii, która pomoże Ci się wyróżnić, utrzymać i nie zwariować. Dopracowana polityka redakcyjna i udokumentowana strategia content marketingowa pozwolą Ci działać metodycznie, mierzyć efekty i w zależności od nich weryfikować założenia. Skąd czerpać informacje o potrzebach użytkowników? Jak ułożyć plan publikacji, by treści dostarczały Ci konwertujących leadów? I dlaczego prowadzenie bloga czy serwisu branded contentowego warto traktować jak wydawanie czasopisma?

Na warsztatach dowiesz się:

  • jak analizować zachowanie użytkowników w wyszukiwarce,
  • jakie narzędzia wykorzystać przy planowaniu strategii contentowej,
  • jak tworzyć listy słów kluczowych dopasowanych do Twojego contentu,
  • jak wyznaczać strategię komunikacji i wskazywać jej cele biznesowe,
  • jak budować politykę redakcyjną,
  • jak tworzyć grupy docelowe i persony,
  • jak znaleźć ważne dla nich tematy,
  • jak briefować dziennikarzy i copywriterów,
  • jak optymalizować treści i kontekst, w którym są umieszczone,
  • i dlaczego warto prowadzić dokumentację strategii od samego początku.

Aby uczestnicy mogli w pełni skorzystać z warsztatu, powinni mieć podstawową wiedzę z zakresu content marketingu i SEO.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn