Agnieszka Chabrzyk Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
16 maja 2018
11:40 - 12:20

Facebook jako silna alternatywa kampanii telewizyjnych

Facebook to obecnie jedna z najsilniejszych platform mediowych na świecie. Jak dobrze zaplanować działania niezależnie lub równolegle do działań ATL oraz jakie budżety przewidzieć? Facebook, podobnie jak TV gwarantuje szerokie zasięgi natomiast cechuje się dużo wyższą precyzją dotarcia do dobranych grup docelowych, co przekłada się na efektywność działań. Liczne formaty reklamowe oraz narzędzia dają możliwość budowania skutecznych kampanii oraz pomiaru wskaźników brand’owych oraz sprzedażowych. W mojej prezentacji opowiem jak dobrze takie działania zaplanować niezależnie lub równolegle do Twoich działań ATL oraz jakie budżety na te działania zaplanować.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • o tym, że Facebook to tzw. Pocket TV – fakty i liczby
  • jak budować skuteczną kampanię na Facebooku o sile ATL’u
  • jak wyznaczyć cele i KPIs dla kampanii
  • jak mierzyć wyniki kampanii na Facebooku – przegląd narzędzi i dostępnych badań
  • jaką strategię wybrać, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej (równolegle do TV lub niezależenie)
  • creative matters! Czy warto wyprodukować osobny spot dla kampanii na Facebooku czy też adoptować spot TV do FB
  • o czym pamiętać adoptując spot TV na FB – does & donts!
  • zobaczysz też przykłady dobrych adaptacji spotów TV do Facebooka
  • oraz dowiesz się jakie budżety planować na skuteczną kampanię na Facebooku
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn