Adrian Martinez
05 gru 2019
12: 30 -14:30

Generowanie leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketing do baz własnych – od podstaw

Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady generowania leadów za pomocą działań content marketingowych opartych na mediach własnych (blogach i portalach firmowych), a następnie komunikacji z tak pozyskanymi odbiorcami za pomocą e-mail marketingu.

Czego się dowiesz: 

  • jak prowadzić potencjalnego klienta po ścieżce edukacyjnej, aby na końcu pozyskać do niego kontakt, który nie będzie zimnym leadem,
  • jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję,
  • w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
  • w jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych,
  • jaki content powinien trafiać do newsletterów wysyłanych do baz budowanych za pomocą mediów własnych
  • jak stworzyć skuteczną strategię „content e-mail marketingową” i nie zmarnować swojej szansy na relację z odbiorcą,
  • jak zapełnić swój lejek sprzedażowy za pomocą „content e-mail marketingu”,
  • jak testować skuteczność „content e-mail marketingu”,
  • jak utrzymywać bazę w komfortowym stanie.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn