Generowanie leadów za pomocą content marketingu i skuteczny e-mail marketing do baz własnych – od podstaw
Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zasady generowania leadów za pomocą działań content marketingowych opartych na mediach własnych (blogach i portalach firmowych), a następnie komunikacji z tak pozyskanymi odbiorcami za pomocą e-mail marketingu.
Czego się dowiesz:
- jak prowadzić potencjalnego klienta po ścieżce edukacyjnej, aby na końcu pozyskać do niego kontakt, który nie będzie zimnym leadem,
- jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję,
- w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
- w jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych,
- jaki content powinien trafiać do newsletterów wysyłanych do baz budowanych za pomocą mediów własnych
- jak stworzyć skuteczną strategię „content e-mail marketingową” i nie zmarnować swojej szansy na relację z odbiorcą,
- jak zapełnić swój lejek sprzedażowy za pomocą „content e-mail marketingu”,
- jak testować skuteczność „content e-mail marketingu”,
- jak utrzymywać bazę w komfortowym stanie.