Influencer marketing oczami influencera. Co marka powinna wiedzieć, zanim zacznie prowadzić działania promocyjne na kanałach influencera?

Jak wykorzystać potencjał influencera, by współpraca przebiegała pomyślnie, ale również miała świetne efekty?

Influencerzy to bardzo modne ostatnimi laty słowo, ale co się za nim kryje? Coraz więcej mówi się o dużej (i wciąż rosnącej) popularności video w internecie, szczególnie na platformie YouTube, ale influencer marketing to coś więcej, niż tylko tworzenie treści w sieci. Influencerzy to bardzo rozpoznawalne marki osobiste, szczególnie wśród młodszych osób.

Podczas panelu dowiesz się m.in.:

  • Czym należy kierować się przy wyborze influencera do kampanii?
  • Jak powinna wyglądać profesjonalna współpraca między marką a influencerem?
  • Co marka powinna wiedzieć, zanim zacznie prowadzić działania promocyjne na kanałach influencera?
  • Jak wyglądają profesjonalne współprace, których efektem są udane kampanie?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn