maciej swoboda Netizens
17 maja 2018
12:10 - 12:50

Jedenasta muza spotkała się z dwunastą… Technologia lubi to!

Jak mocny content technologiczny przekłada się na zasięg w social media? Poznaj case study wykorzystania maszyn vendingowych, beaconów czy kinectów w kampaniach w mediach społecznościowych. 

Ten związek na naszych oczach przeżywa wzloty i upadki, ale dziś telewizja i social media są już na siebie skazane. Jedenasta muza, czyli telewizja, wygodnie rozsiadła się w świecie muzy dwunastej – internecie. Kreatywna technologia też polubiła tę symbiozę, bo zagwarantowała jej dotarcie do szerokiej publiczności, która uciekła sprzed telewizora do online’u. Maszyny vendingowa, beacony i kinect już nie raz zagrały główne role w viralu. Wybrane case study pokażą, że mocny content technologiczny zawsze przekłada się na zasięg w social media.

Z prelekcji dowiesz się:

  • w jaki sposób technologia wpływa na zasięg postów w mediach społecznościowych
  • jak technologie budują nowe relacje z klientami w social media
  • jak wykorzystać viral do pozyskania nowego klienta
  • jak wykorzystać technologię w płatnych kampaniach w mediach społecznościowych
  • jak zbudować ofertę w oparciu o aktywności i kampanie klienta w social media.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn