Jedenasta muza spotkała się z dwunastą… Technologia lubi to!
Jak mocny content technologiczny przekłada się na zasięg w social media? Poznaj case study wykorzystania maszyn vendingowych, beaconów czy kinectów w kampaniach w mediach społecznościowych.
Ten związek na naszych oczach przeżywa wzloty i upadki, ale dziś telewizja i social media są już na siebie skazane. Jedenasta muza, czyli telewizja, wygodnie rozsiadła się w świecie muzy dwunastej – internecie. Kreatywna technologia też polubiła tę symbiozę, bo zagwarantowała jej dotarcie do szerokiej publiczności, która uciekła sprzed telewizora do online’u. Maszyny vendingowa, beacony i kinect już nie raz zagrały główne role w viralu. Wybrane case study pokażą, że mocny content technologiczny zawsze przekłada się na zasięg w social media.
Z prelekcji dowiesz się:
- w jaki sposób technologia wpływa na zasięg postów w mediach społecznościowych
- jak technologie budują nowe relacje z klientami w social media
- jak wykorzystać viral do pozyskania nowego klienta
- jak wykorzystać technologię w płatnych kampaniach w mediach społecznościowych
- jak zbudować ofertę w oparciu o aktywności i kampanie klienta w social media.