Komunikacja Digital współcześnie ze specjalnym uwzględnieniem social marketing
Czym właściwie jest Digital i jakie modele rozliczeń w komunikacji warto rozważyć w swojej strategii?
W jaki sposób mierzyć i rozliczać działania w mediach cyfrowych? Najczęściej przyjmowane KPIs w digital i social media w małym stopniu przekładają się na realne brand experience. Goniąc za statystykami zapominamy o tym, co możemy i powinniśmy dać użytkownikowi. Warto te założenia redefiniować. Jak wybrać właściwego partnera do prowadzenia działań digital?
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- czym właściwie jest Digital? Współczesne kompetencje strategiczne i komunikacyjne Agencji vs specjalizacje i usługi specyficzne (np. social marketing, SEO, produkcja aplikacji, Performance Marketing).
Social marketing w komunikacji. - jaka jest rola social marketingu w strategii komunikacji
- jakie są efektywne modele rozliczeń w komunikacji digital
- jakie cele stawiać przed agencją
- klasycznie czy „chemicznie”, czyli modele przetargów na komunikację digitala efektywność procesu zakupu i kosztów