Mateusz Walkowiak Havas Group Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
Aleksandra Bujnowska Havas Group Akademia Marketingu Social media to nowa telewizja
16 maja 2018
12:20 - 13:00

Komunikacja Digital współcześnie ze specjalnym uwzględnieniem social marketing

Czym właściwie jest Digital i jakie modele rozliczeń w komunikacji warto rozważyć w swojej strategii?

W jaki sposób mierzyć i rozliczać działania w mediach cyfrowych? Najczęściej przyjmowane KPIs w digital i social media w małym stopniu przekładają się na realne brand experience. Goniąc za statystykami zapominamy o tym, co możemy i powinniśmy dać użytkownikowi. Warto te założenia redefiniować. Jak wybrać właściwego partnera do prowadzenia działań digital?

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czym właściwie jest Digital? Współczesne kompetencje strategiczne i komunikacyjne Agencji vs specjalizacje i usługi specyficzne (np. social marketing, SEO, produkcja aplikacji, Performance Marketing).
    Social marketing w komunikacji.
  • jaka jest rola social marketingu w strategii komunikacji
  • jakie są efektywne modele rozliczeń w komunikacji digital
  • jakie cele stawiać przed agencją
  • klasycznie czy „chemicznie”, czyli modele przetargów na komunikację digitala efektywność procesu zakupu i kosztów
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn