04 gru 2019
11:10 - 11:30

Strategia content marketingowa – często powtarzany frazes bez zrozumienia

Jako strateg coraz częściej słyszę: „Klient potrzebuje od agencji jednej spójnej strategii”. Wtedy zadaję proste pytanie: „Jakiej strategii? Brandingowej? Marki Komunikacji? Narzędziowej? Czy contentowej?”. Wtedy często słyszę: „No… takiej marketingowej”.

Strategia content marketingowa wpisująca się w strategię marki może bezpośrednio oddziaływać na wiele wskaźników, np. znajomość marki, chęć jej polecenia czy atrybuty wizerunkowe. Jednak warunkiem gwarantującym zamierzony sukces jest prowadzenie długofalowych i konsekwentnych działań. Niestety niewiele marek zdaje sobie sprawę z tego, że marketing treści potrafi wygenerować dużo więcej leadów niż tradycyjne formaty reklamy internetowej, takie jak banner czy post na Facebooku. Niewiele osób też wie, że wszystkie działania content marketingowe można skutecznie zmierzyć i policzyć.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czy strategia contentowa to wypadkowa strategii marki,
  • kiedy marka jest na tyle dojrzała, żeby rozpocząć planowanie strategii contentowej,
  • jak mierzyć konwersję i analizować skuteczność swojej strategii,
  • czy są marki, które mogą mieć strategię contentową, nawet jeśli nie posiadają strategii marki,
  • czy strategia content marketingowa powinna być oparta na archetypach.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn