Synergia marketing automation i content marketingu
Atrakcyjność treści i jego dopasowanie oraz dystrybucja są bardzo istotnym aspektem naszej aktywności marketingowej. Cały content marketing ma realizować konkretny cel biznesowy, zazwyczaj jest on bezpośrednio związany albo edukacją użytkownika, albo z generowaniem leadów. Automatyzacja marketingu zaprojektowana w świadomy sposób znacząco wspiera efektywność działań content marketingowych i pozwala postawione przed nim cele biznesowe.
Z warsztatów dowiesz się m.in.:
- w jaki sposób generować leady za pośrednictwem: pop-upów, formularzy na stronie, chatbotów i LiveChatu,
- w jaki sposób scoringować i segmentować swoich użytkowników na podstawie ich interakcji z treściami oraz jak efektywniej generować leady, wykorzystując content,
- w jaki sposób projektować kolejki drip mailingowe, które mają za zadanie edukować użytkowników,
- w jaki sposób wesprzeć swoje działania komunikacyjne, wykorzystując takie kanały komunikacji jak WebPush, SMS czy notyfikacje mobilne.
Poziom zaawansowania:
Szkolenie ma charakter praktyczny, część warsztatu będzie prowadzona na systemie do marketing automation, w ramach którego uczestnicy zaprojektują swoje lead generatory, opracują system scoringowy oraz zaprojektują wstępną kampanię drip marketingową. Szkolenie nie wymaga zaawansowanej wiedzy z obszaru marketing automation czy generowania leadów, prowadzący wprowadzi uczestników od podstaw tego, jak działają systemy, i przekaże zawodowe wskazówki i triki, które sprawdzają się w różnych branżach.