04 gru 2019
15:50 - 16:10

„Nie mów do mnie teraz” – o nawiązywaniu trudnych, ale satysfakcjonujących relacji

Jak za pomocą content marketingu sprawić, żeby odbiorcy zaangażowali się w temat, którego skrzętnie unikają. Podczas wystąpienia prelegentka przedstawi kampanię opierającą się o portal branded contentowy oraz kreatywne wykorzystanie znanego z popularnych memów Harolda (tzw. Smutny pan ze stocka).

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jak dotrzeć do ludzi, którzy widzieli już wszystko,
  • czy finanse muszą być poważne i nudne,
  • czy popularne zdjęcia ze stocka mogą być atrakcyjnym elementem kreatywnym,
  • czy coś, co widziałeś 1000 razy może Cię zaskoczyć,
  • co może spowodować, że pokolenia millenialsi (i ich starsi, ale młodzi duchem koledzy)  zaczną myśleć o emeryturze?
  • kiedy content konwertuje na leady?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn