Mateusz Muryjas Akademia Marketingu social media to nowa telewizja
17 maja 2018
15:00 - 15:40

Wskaźniki, które rządzą wideo marketingiem – jak mierzyć konwersje i analizować skuteczność kampanii wideo

Video marketing, jak każde inne działanie marketingowe, jest mierzalny. Czy na pewno traktujesz działania video jak inwestycję, określasz ich cel i miejsce w lejku sprzedażowym, aby finalnie móc zmierzyć ich wpływ na konwersję i osiągnięte ROI?

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • w jaki sposób możemy mierzyć efekty działań video i jak się do tego zabrać,
  • jakie są najważniejsze metryki video marketingu, jak należy je rozumieć,
  • jak mierzyć ROI w kampaniach video i jak uwzględnić analitykę internetową na etapie strategii,
  • o czym warto pamiętać projektując treści video, aby móc mierzyć skuteczność kampanii i konwersje.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jeśli złożysz zamówienie w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn