(Z)mierz ten content! Czyli jak wykorzystać Google Analytics w content marketingu?
Jakie źródła pozyskania ruchu przyprowadzają najbardziej zaangażowanych czytelników? Które treści przyczyniają się do sprzedaży lub generowania leadów? Kim jest mój czytelnik, jak się zachowuje i w jaki sposób konsumuje treść?
Jeżeli szukasz odpowiedzi na co najmniej jedno z powyższych pytań – świetnie trafiłeś! Google Analytics to narzędzie, które pozwoli Ci zmierzyć efekty prowadzonych działań content marketingowych. Podczas praktycznego warsztatu dowiesz się jak poprawnie skonfigurować narzędzie i w jaki sposób zbierać wartościowe dane, które wykorzystasz do poprawy efektywności Twoich treści. Poznasz najważniejsze raporty, wymiary i metryki oraz zaawansowane możliwości Google Analytics, które pozwolą Ci wycisnąć więcej z danych, które zbierasz.
Z warsztatów dowiesz się m.in.:
- jak zaplanować strategię mierzenia efektów content marketingu
- jak zbierać poprawne, ale przede wszystkim wartościowe dane
- w jaki sposób poprawnie rozumieć i interpretować znaczenie kluczowych dla content managera wskaźników w Google Analytics
- w jaki sposób analizować i przedstawiać skuteczność publikowanych treści
Poziom zaawansowania: