BIO
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marek w Internecie. Wprowadzała na polski rynek pierwszą specjalistyczną komórkę zajmującą się mobile marketingiem – Mobext oraz Socialyse zajmującą się mediami społecznościowymi i tworzącą komunikację dla marek. Jej pasją jest integracja świata realnego z digitalem, wprowadzanie i testowanie najnowszych rozwiązań mediowych. W Havas Media Group jestem odpowiedzialna na szkolenia pracowników z zakresu marketingu online. Osobiście pasjonuje się wykorzystaniem BIG DATA w biznesie. Od 9 lat współtworzy konferencję Havas Media Group od strony merytorycznej, układając program. Aktywnie uczestniczy w wielu konferencjach branżowych, była prelegentką na Forum IAB oraz konferencji Havas Media Group. Uczestniczyła w Festiwalu w Cannes, targach dmexco, Websummit, SXSW 2014 w Austin i wielu polskich. Dodatkowo byłajurorem w konkursach Innovation Awards oraz Mixx Awards.
Temat występienia: Komunikacja Digital współcześnie ze specjalnym uwzględnieniem social marketing
W jaki sposób mierzyć i rozliczać działania w mediach cyfrowych? Najczęściej przyjmowane KPIs w digital i social media w małym stopniu przekładają się na realne brand experience. Goniąc za statystykami zapominamy o tym, co możemy i powinniśmy dać użytkownikowi. Warto te założenia redefiniować. Jak wybrać właściwego partnera do prowadzenia działań digital?
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- czym właściwie jest Digital? Współczesne kompetencje strategiczne i komunikacyjne Agencji vs specjalizacje i usługi specyficzne (np. social marketing, SEO, produkcja aplikacji, Performance Marketing).
Social marketing w komunikacji. - jaka jest rola social marketingu w strategii komunikacji
- jakie są efektywne modele rozliczeń w komunikacji digital
- jakie cele stawiać przed agencją
- klasycznie czy „chemicznie”, czyli modele przetargów na komunikację digitala efektywność procesu zakupu i kosztów