Jakub Marczyński Akademia Marketingu social media to nowa telewizja 2

Jakub Marczyński

Dyrektor Kreatywny Stowarzyszenie WIOSNA
linkedin-icon

BIO

Od 2009 roku odpowiedzialny za kluczowe czynniki sukcesu Stowarzyszenia WIOSNA, twórca głównych kampanii reklamowych i partnerstw medialnych SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Marketer, PR’owiec, producent reklamowy i telewizyjny. Laureat PROTONA oraz PROTONA TERAZ POLSKA, laureat tytułu GrandPrix Dyrektor Marketingu Roku, zdobywca Kreatur oraz Złotych Spinaczy. Zaangażował do działań WIOSENNYCH ponad 70 Gwiazd, współpracuje z największymi mediami, biznesem i środowiskami wpływu

Temat wystąpienia: Kontrolowany efekt kuli śniegowej w user-generated content.
Jak 30 tysięcy osób nakręca do zaangażowania miliony Polaków w SZLACHETNEJ PACZCE

Ponad 17 lat doświadczenia na rynku.
Współpraca z większością mediów i redakcji w Polsce.
Zarządzanie contentem (push-pull) tworzonym przez dziesiątki tysięcy osób.
Angażowanie czołowych gwiazd, sportowców i liderów opinii.
Inicjowanie i utrzymywanie wysokiej motywacji wolontariuszy i darczyńców, nie tylko do pomocy, ale też do tworzenia wartościowych treści oraz dzielenia się nimi w mediach społecznościowych.

Na podstawie kilkunastu lat doświadczeń SZLACHETNEJ PACZKI zaprezentujemy niepublikowane dotąd case’y, statystyki i rekomendacje dotyczące kampanii user-generated content.

Z prelekcji dowiesz się m.in. 

  • jak inicjować i podtrzymywać motywację do zaangażowania,
  • jak tworzyć wzorcowy content, który staje się inspiracją dla innych w służbie Twojej marki,
  • jakie narzędzia w social mediach wykorzystywać do zarażania ludzi Twoją ideą,
  • jak możesz osiągać najlepsze efekty dzięki synergii działań w mediach tradycyjnych i w social mediach,
  • jak wykorzystywać nowe funkcje Facebooka do osiągania celów finansowych.

Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta