Krzysztof Domeradzki

Digital Research Specialist Kantar

BIO

Z wykształcenia socjolog, z badaniami rynku związany od 9 lat. Specjalizuje się w badaniach dyskursywnych i badaniach reklamy online. Obecnie zajmuje się wdrażaniem i rozwojem nowych narzędzi digitalowych w portfolio produktowe Kantara. Występował między innymi na Kongresie Badawczym forum IAB oraz konferencji Cyber Research.

Temat wystąpienia: Między zupą pomidorową a vege ramenem – gdzie przebiega granica w tworzeniu contentu?

Content jest jak zupa, może być prosty, wszystkim znany i przez wszystkich akceptowany, czyli bezpieczny, ale może być konceptem kucharza, który w swojej twórczości stara się wyrazić siebie, stworzyć komentarz społeczny lub być „edgy”. Granica smaku to linia pomiędzy real time marketingiem, humanizacją marek i nowym wymiarem autentyczności. O tym będę opowiadać.

Pokażę Ci, jak optymalnie wykorzystać i mierzyć efektywność video do budowania zasięgu organicznego.

Z warsztatów dowiesz się m.in.:

  • jaki content wciąga lub irytuje odbiorców,
  • jak marki mogą wyróżnić się swoim contentem,
  • jakie trendy doprowadziły do momentu, gdy musimy o tym rozmawiać, i jakie w tym wszystkim ma znaczenie Kultura Internetu.
KUP BILET NA KONFERENCJĘ
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta