Łukasz Majewski Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Łukasz Majewski

Ekspert public relations
linkedin-icon twitter-icon facebook-icon

BIO

Ekspert public relations. Wcześniej Head of Communications w Duckie Deck i PR & Marketing Manager w VML Poland. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR oraz projektów badawczych branży PR – Komu Komunikacja. Stały prelegent konferencji branżowych oraz autor artykułów eksperckich. Z branżą PR związany od 2003 roku. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Temat wystąpienia: Jak zmienia się praca PR-owca, gdy social media to nowa telewizja?

Jeszcze nie tak dawno uplasowanie firmy i jej ekspertów w telewizji było marzeniem każdego PR-owca. Dziś zdecydowana większość briefów na usługi public relations zawiera elementy digitalowe. Ogromne wzrosty udziału digitalu, a przede wszystkim mediów społecznościowych, w mediowym torcie to dziś trend, który wytycza tempo rozwoju całemu rynkowi. Na czym polega i co ze sobą niesie zachodząca transformacja PR w kierunku digital PR. Czy telewizja nadal powinna być mekką komunikacyjną PR-owców, czy może w zakresie media relations powinni oni brać pod uwagę Internet i media społecznościowe? Jak social media zastępują komunikację telewizyjną w kontekście PR-u?

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • czym w kontekście social media różni się podejście PR-owe od marketingowego?
  • jak wygląda współczesny model obiegu informacji?
  • jakie dotarcie gwarantują poszczególne rodzaje mediów? i które medium jest wisienką na PR-owym torcie
  • jak za pomocą digital PR można realizować strategiczne cele biznesowe i komunikacyjne, które w przeszłości realizowały wyłącznie klasyczne media?
  • jakie nowe narzędzia analityczne zyskują PR-owcy dzięki zachodzącym zmianom w sposobie podziału mediowego tortu?
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta