Magdalena Daniłoś

Video Marketing Expert
facebook-icon linkedin-icon

BIO

Ekspert w zakresie komunikacji video marketingowej. Niegdyś dziennikarz, następnie praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu. Pracowała z takimi markami jak: Dr Irena Eris, Avon Polska, LG Polska, Santander Consumer Bank czy Viessmann. Trener, wykładowca akademicki takich uczelni jak Akademia Leona Koźmińskiego oraz opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress.

Temat warsztatów: Optymalizacja video na youtube. Jak zmierzyć efektywność twoich działań video marketingowych?

Jednym z kluczowych elementów sukcesu działań video marketingowych w serwisie YouTube jest optymalizacja treści. Znajomość mechanizmów optymalizacyjnych i algorytmu YouTube, pozwoli Ci na tworzenie materiałów video, które będą często proponowane i polecane przez serwis jego użytkownikom.

Z warsztatów dowiesz się m.in.:

  • jaką strukturę powinno mieć idealne video na YouTube,
  • jak działa algorytm proponujący filmy na YouTube,
  • jak optymalizować treści video by stały się częściej proponowane i bardziej widoczne,
  • jak mierzyć efekty działań video marketingowych.

Poziom zaawansowania:

Warsztat przeznaczony jest dla osób o podstawowym i średniozaawansowanych poziomie wiedzy. Wskazane jest posiadanie konta w serwisie YouTube oraz minimalne doświadczenie w zakresie video marketingu.

KUP BILET NA KONFERENCJĘ
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta