Mariusz Pełechaty

CEO KODA Bots

BIO

CEO KODA Bots. Strateg, social media ekspert. Wykładowca akademicki, współautor książki E-marketing w akcji (2008). Prelegent na wielu konferencjach poświęconych social media i marketingowi bezpośredniemu (m.in. Forum IAB, Social Media Convent, Social Media Day, Mobile Trends Conference). Przez blisko 10 lat związany z agencją Lemon Sky J. Walter Thompson, znaną wcześniej m.in. jako Adv.pl i Lemon Sky. Był twórcą i szefem zespołu odpowiedzialnego za budowanie strategii obecności marek w kanałach społecznościowych, community management i współpracę z digital influencerami m.in. dla Orange (Serce i Rozum), Tesco (Eksperci Tesco), Tymbark, Tiger Energy Drink, BZ WBK, Ballantines, Absolut Vodka i wielu innych. Współautor kampanii reklamowych wielokrotnie nagradzanych najważniejszymi nagrodami, m.in. Effie, Kreatura czy KTR. Od 2016 r. konsultant przy międzynarodowych projektach z branży fintech oraz Business Growth Director w KODA Bots – studio projektującym i wdrażającym chatboty dla biznesu.

Temat warsztatów: Chatbot w komunikacji – jak skutecznie wykorzystać to narzędzie w kontakcie z klientem?

Chatboty zmieniają sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami. Doradzają w wyborze wakacji, przyjmują reklamacje, pomagają umawiać spotkania, odpowiadają za dystrybucję treści firmowych itd. Ich możliwości są nieograniczone, a zasięg oddziaływania nieustannie się poszerza i obejmuje kolejne branże oraz zastosowania. By spełniały swoją rolę, muszą odpowiadać na konkretne potrzeby klientów i realizować postawione przed nimi cele.

Z warsztatów dowiesz się m.in.:
  • jak obecnie wygląda rynek,
  • jakie funkcje posiadają boty,
  • jak prawidłowo określić cele dla chatbota,
  • jakie błędy najczęściej popełniane są w tworzeniu chatbota,
  • co powinien uwzględniać projekt chatbota,
  • dlaczego testy chatbota pełnią ważną rolę w rozwoju,
  • jak skutecznie wykorzystywać i promować chatbota.
Poziom zaawansowania:
Szkolenie zaprojektowane jest dla każdej osoby, która planuje wykorzystać chatbota w firmie w komunikacji z klientem. Uczestnicy zyskają świadomość realnych możliwości biznesowych, jakie daje to rozwiązanie na praktycznych przykładach. Podstawą udziału w szkoleniu jest wiedza z obszaru mediów społecznościowych, z naciskiem na komunikatory oraz znajomość nowych technologii w komunikacji marketingowej.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta