Marta Sułkiewicz Akademia Marketingu social media to nowa telewizja

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC Gemius
linkedin-icon

BIO

Ekspert marketingu online z ponad 15-letnim doświadczeniem. W Gemiusie od 2015 r. Obecnie, jako szef sprzedaży globalnej odpowiada za budowanie i realizację międzynarodowej strategii sprzedaży i marketingu firmy. Wcześniej zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA, a przez dwa lata zarządzała rozwojem produktowym i sprzedażą gemiusAdReal – badania pozwalającego na monitorowanie strategii reklamowej konkurencji w świecie online. Przewodnicząca Grupy Roboczej IAB Brand Safety, członek Rady Programowej Raportu Strategicznego i Forum IAB, wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczenie konferencyjne: Forum IAB, Internet Week, Multiscreen Day, MIXX Awards Conference, Interact (Amsterdam), Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konference (Ryga) i inne.

Temat wystąpienia: Facebook, Youtube, VOD i telewizja sprowadzone do wspólnego mianownika. eQ GRP – czyli jak porównywać jakość kontaktu z reklamą

Potrzeba porównania reklamy telewizyjnej do szeroko rozumianego digitalu istnieje na rynku od wielu lat. Dynamiczny rozwój wideo online i przenoszenie budżetów z telewizji do Internetu pogłębiło tę potrzebę. Jednocześnie zmiana sposobu konsumpcji mediów, rozwój serwisów społecznościowych i różnorodności formatów reklamowych skomplikowała zadanie sprowadzenia reklamy w telewizji i w online’ie do wspólnego mianownika.

Jak porównać siłę spotu wyświetlanego w polu widzenia przez 3 sekundy na smartfonie do 30 sekundowego kontaktu z reklamą w telewizji? Jak na siłę reklamy wpływają inne reklamy wyświetlane w polu widzenia? Podczas wystąpienia pokażę jak nowa metryka – eQ GRP (ekwiwalent jakościowy GRP) – pozwala porównać siłę kampanii w różnych mediach.

Z prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jakie czynniki wpływają na jakość i efektywność kontaktu człowieka z reklamą oraz jak je ze sobą porównywać
  • jakie są standardy mierzenia skuteczności reklamy video w TV oraz w digitalu
  • jak porównywać ze sobą kampanie reklamowe wyemitowane w telewizji, na playerach internetowych, w mediach społecznościowych, na portalach, w przeglądarkach i w aplikacjach.
Podaj dalejShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Archiwalne wystąpienia prelegenta