BIO
Od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań w kanałach społecznościowych (content oraz paid). Mateusz swoje kompetencje managerskie rozwijał w takich agencjach jak Get More Social, a później Golden Submarine. W McCannWorldgroup/MRM McCann na stanowisku Digital Strategist i Head of Social Media pracował dla takich klientów jak KFC, Coca Cola, Mastercard, Mattel, L’oreal. W Havas Media Group Mateusz odpowiada za rozwój specjalizującej się w komunikacji w social media marki Socialyse, a także za budowanie wizerunku firmy, nadzór merytoryczny, finansowy oraz integrację z pozostałymi jednostkami w strukturze HMG.
Temat występienia: Komunikacja Digital współcześnie ze specjalnym uwzględnieniem social marketing
W jaki sposób mierzyć i rozliczać działania w mediach cyfrowych? Najczęściej przyjmowane KPIs w digital i social media w małym stopniu przekładają się na realne brand experience. Goniąc za statystykami zapominamy o tym, co możemy i powinniśmy dać użytkownikowi. Warto te założenia redefiniować. Jak wybrać właściwego partnera do prowadzenia działań digital?
Z prelekcji dowiesz się m.in.:
- czym właściwie jest Digital? Współczesne kompetencje strategiczne i komunikacyjne Agencji vs specjalizacje i usługi specyficzne (np. social marketing, SEO, produkcja aplikacji, Performance Marketing).
Social marketing w komunikacji. - jaka jest rola social marketingu w strategii komunikacji
- jakie są efektywne modele rozliczeń w komunikacji digital
- jakie cele stawiać przed agencją
- Klasycznie czy „chemicznie”, czyli modele przetargów na komunikację digitala efektywność procesu zakupu i kosztów